Islamitische ouders willen thuisonderwijs.

Waarde lezers,

Dat er in Nederland überhaupt Islamitische scholen bestaan, vind ik al overbodig en absurd. Mohammedanen dienen scholing te volgen op de al bestaande scholen. Bevalt dat niet, wegwezen. Laten we wat dat betreft maar meteen duidelijk zijn.
Maar hoe langer deze biculturelen hier wonen, hoe brutaler en veeleisender ze worden:

Bijna honderd ouders van leerlingen die nu op het Islamitisch College Amsterdam (ICA) zitten, willen hun kind thuis onderwijzen. De school moet sluiten, en de ouders zijn bang dat hun kind op een niet-islamitische school geen strenge religieuze regels mag uitvoeren.

Ze hebben zich gek gezocht, maar dit zooitje ongeregeld kon geen geschikte school vinden die past bij hun religieuze identiteit.
Ik zeg het  andermaal; dan moet je als de wiedeweerga terug naar waar je vandaan komt. Het is nu wel duidelijk dat je je kind absoluut niet tussen de Nederlanders wilt hebben. Thuis lesgeven… Om je ziek te lachen! Zijn we opeens docent geworden? Het gros van wat uit de woestijn is komen overwaaien, kan amper lezen en schrijven, laat staan fatsoenlijk Nederlands.

De ouders van de leerlingen hebben een brief geschreven aan de Mokumse wethouder Lodewijk Asscher, waarin men aangeeft na de zomer  te willen overgaan op thuisonderwijs

Asscher accepteert het verzoek niet, dus dat wordt voor deze onbuigzamen een wandelingetje naar meneer de rechter, natuurlijk. Onheus bejegend, uitsluiting, discriminatie en natuurlijk racisme. Enzovoorts.
Misschien, en ik weet het bijna wel zeker, is een wandelingetje naar Schiphol een meer effectieve oplossing voor dit multiculturele issue.

STEM PVV!

17 gedachtes over “Islamitische ouders willen thuisonderwijs.

  1. Het is het CDA en VVD hun eigen schuld hadden ze maar niet voor de islamisering moeten stemmen ,nu worden ze hoe langer hoe brutaler en dwingen ons om alles maar toe te geven . Nu weer thuis les waar eindigt het.
    Ze doen er ook niets aan ,zeg nu eens stop en niet verder.Ik hoop dat met Maart de afrekening komt

    Like

  2. Geachte heer BP, dat Uw stellingname t.a.v. het onderwijzen
    in huiselijke kring aan het kinderbijslaggerechtigde kroost
    absurd is, lijkt terecht.
    Doch zijn er vaardigheden die zelfs op een islamitische school
    niet worden onderwezen, laat staan op een openbare school.
    Te denken valt aan, halal slachten, vrouwen, homo´s en joden
    intimideren en het roepen van hoerrr, dat moet iedere vrome
    muzelman beheersen.
    De wat oudere allahaanbiddertjes moet het besnijden van m/v
    node worden bijgebracht en wel om de juiste scherven glas en conservenblik resten te leren hanteren.

    Like

  3. Wedden, het gedram gaat nog lukken ook, want de leerplichtwet laat daartoe de ruimte (te lezen in de comments bij Art.7, Deckzeijl!).
    Wat dan volgt laat zich raden: de ouders verlangen te worden geremunereerd en op de algemene middelen zal het zoveelste beroep worden gedaan om de lieve vrede te bewaren.

    Like

  4. het blijft een achterlijk volk die maar blijven denken dat ze mogen eisen wat ze willen . zonder er bij na te denken wat het doet bij de origine bewoners.
    maar ach nog een paar jaar dan denk ik dat de flam in de pan slaat. en te wel op hun moslim pan.
    sorry voor me taal gebruik maar wat een tiefes volk is dat toch, en maar alles naar hun hand willen zetten en uitnemen .

    Like

  5. Het is algemeen bekend dat de moslim zijn kinderen niet opvoedt. Ze innen de fokpremie / kinderbijslag, maar opvoeden ho maar. Het gedrag van de Fin neem ik even als voorbeeld, daar kan niemand omheen. Dat nu dezelfde haatmensch de scholing van zijn kinderen ter hand gaat nemen, belooft dus niet veel goeds. Het gaat er natuurlijk alleen om dat de allochtonert een eigen school wil voor zijn gebroed, waar ze leren moslim te worden en niet hoeven om te gaan met normale kinderen. Zoals altijd krijgen ze vast hun zin in 020, want de oude politiek is volkomen rot en in Amsterdam ongeneeslijk ziek. Ik stel dan ook voor alle PvdA-ambtenaren, die het onderwijs kapot gemaakt hebben en hebben verlaagd tot het niveau van het haatkind, aan te stellen in Finland. Alwaar ze alle uitgezette allochtonen gaan begeleiden in hun carrière. Zodat geen van beide ooit terugkomt.
    Win-win.

    Like

  6. Nuances.
    Al enige tijd kom ik bij BP langs en zet van tijd tot tijd mijn mening deels ernstig deels speels hier schriftelijk neer. Soms in een andere taal, waar stevast een vertaling achteraan komt.
    De “oudere” medereaguurders weten, dat er in mijn kennissenkring (gewaardeerde) moslims zijn. Een aantal van “origine” moslim, maar allemaal “Wildersproof”.
    Maar ik kan stellig beweren, dat “mijn moslims” niet onder één noemer vallen met die hier genoemde “kwaadwilligen” (el barbaro en vivo). Eerst dacht ik aan het grote niveau- en intelligentie verschil.
    Maar een twee – of drietal jaren geleden verscheen er een artikel in Elsevier van drie tot dr. gepromoveerde wetenschappelijke medewerkers moslemischer Herkunft, waar elke vorm van zelfrefelctie vér te zoeken was.
    Toe begon ik te denken: Godallemachtig waar gaan wij in vredesnaam naar toe.
    Gedachten uit mij prille jeugd kwamen op. Audy Murphy To Hell ad Back.
    Maar dan nu without coming back. Burn in Hell forever.
    Fijn weekend.
    OK

    Like

    • OK
      OK zal het mij niet euvel duiden als ik zijn betoog moeilijk kan volgen.
      OK waardeert de “Wildersproof” moslims in zijn kennissenkring om die waardering vervolgens onder spanning te zetten met een artikel in Elsevier (geen zelfreflectie)?
      Voelt OK zich dan toch niet zo erg senang in gezelschap van moslims onder wie zich wel eens een vriendelijk en aangepast Ford Hood schuttertje zou kunnen bevinden?
      Overigens, heeft OK kennis genomen van het nieuws dat de Tektonische plaat Indonesië het aan het bezwijken is; Java al 6 meter in zee gezonken (Xander Nieuws, 1 febr.).
      Uw stadgenoot wenst u een prettig weekend.

      Like

      • Hooggewaardeerde Stadgenaut.
        “Senang” voel ik me al enige tijd niet meer. Lees daartoe ook op HVV de brief van E.J. Bron aan Ulfkotte en het artikel van Wafa Sultan.
        “Mijn Wildersproof” moslims kunnen het tij niet keren evenmin andere “Wildersproof” moslims. Echter zijn zij voor de kwaadwilligen geen kafirs. Ik verwijs naar de slachtpartij in Mumbay waar een Turks echtpaar werd gespaard en voor hun ogen anderen (kafirs) een enkeltje hel “cadeau” kregen. (Althans dat heb ik gelezen).
        De schuttertjes zijn hier (in Europa) al in winkeltjes op strategische punten, alleen het winkeltje van Ishan waar ik wel eens langs ga lijkt mij niet zo strategisch te liggen. Mogelijk is Ishan ook “Wildersproof” :o).
        Mijn lief Java, mijn Tanah Air, is aan het zakken geslagen? Is dit West, Midden of Oost? Ik kom van West dus ben een Westerling. Geen famillie van Remond alias de Turk.
        Voordat de Puncak onder water is duurt wel een paar eeuwen.
        Ik zal eens bij Xander langs via de digitale weg.
        Gr uit ut Haagje waar ut ook “sturmt”.

        Like

  7. ‘Diep gelovige’ ouders kunnen zelf een school oprichten. Speciaal onderwijs bestaat nog steeds in Nederland. De kinderen moeten volgens mij wel de stof beheersen van het basisonderwijs. Daarnaast is er de leerplicht.
    Denken die ouders echt zelf onderwijs te kunnen geven?
    Het lijkt er meer op dat zij vooral de meisjes liever thuis willen houden en dat het onderwijs bestaat uit leren bidden, oppassen op kleine broertjes en zusjes , leren koken, het wassen van lappen, het aanreiken van de pantoffels van de grote broers enz.

    Like

  8. Ach Maci, méér dan dat hoeven die karpetknielertjes toch niet te kennen.
    Eéns komt de dag, waarop de authentieke bewoners van beide Nedere Landjes aan de Noordzee… héél dat zooitje & reutemeteut buitentrappen met bestemming: de grote zandbak.
    Die groene etter, i***** genaamd, heeft ons rustig leven al genoeg verpest.

    Like

  9. Dank u G. Deckzeijl,
    @ Dank, dank en duizendmaal dank, voor uw boeiende link d.d. 11/10/2010.
    Imiddels al door iedereen gelezen die over het internet surft.

    Like

  10. Ja Maci en daarom niet minder actueel, want die verdomde scholen zijn nog steeds in bedrijf. En omdat ik hier iedere keer dezelfde namen tegenkom ga ik deze plek VERLATEN. Zoeken jullie het allemaal maar uit, dit land gaat hoe dan ook naar de KLOTEN, websites of geen websites. Er verandert gewoon geen donder in dit land, het gaat exact zoals het ging in de jaren voorafgaand aan WO-II, toen riepen alle simpele zielen ook: het zal wel niet zo’n vaart lopen met meneer Hitler en zijn veroveringsplannen. Maar het liep anders. Nu zitten we godverdomme met een systeem in de EU dat stukken gevaarlijker is dan het nazisme en het communisme samen.
    En dan ook nog zeiken over een interview van okt 2010.
    Aldus:probeer Wafa Sultan dergelijke stupide argumenten eens aan de neus te hangen.
    Goodbye
    P.S, blij dat ik elders op het net wel waardering ontvang.

    Like

  11. Zojuist thuisgekomen van la cena met vino tinto en licor,
    is te veel, niet goed enz. maar dood ga je toch en wat
    maakt het uit.
    Surf ik naar BP, blijkt dat we afscheid moeten nemen van G.D..
    Toegegeven ben niet helemaal nuchter maar wel enigszins bij zinnen.
    En waardering willen we toch allemaal, dus een ieder neem er
    nog een, BP en Maci, voor het slapen gaan drink ik nog een glaassie
    tinto ( of twee ) op jullie gezondheid.

    Like

  12. Ach gut GD op z’n p***ie getrapt
    Wordt door OK gegrapt.
    Wat zegt OK
    Met dezelfde IP
    Met behoud van icoon
    Met dezelfde zetting van toon
    ikomt GD terug onder andere nick
    Dus géén delete button and . . click

    Like

Geef een reactie

