Zondag: Muzak en LOL!

Waarde lezers,

Ik had Tassie ♥ vorige week al beloofd hier wat muzak van Prince neer te gooien, maar vanwege mijn licht benevelde toestand, vorige week, was ik dat vergeten… Vooruit dan maar: Purple Rain.

Purple Rain, daar weet men in Moerdijk inmiddels alles van, maar dat slaat verder nergens op.

En dan nu: LOL! Althans dat vind ik. Kan ik uren naar kijken: Jiskefet!

Dienstmededeling: De URL Boilingpoints.nl is tijdelijk niet bereikbaar. Iets met een vergeten rekening…
Stemt u dus af op https://boilingpoints.wordpress.com

Een gedachte over “Zondag: Muzak en LOL!

  1. “licht benevelde toestand”… hé, hé hé, laat de mannen die kunnen drinken, bier drinken; de ànderen moeten maar tevreden zijn met een Chocomelk. ^l^

    Like

Geef een reactie

