Muzak: Techno-Turk gaat los!

Waarde lezers,

Een wellicht wat ongebruikelijke ‘Muzak op zondag.’ Ik neem u even mee naar Amsterdam-West voor de nodige house-beats in combinatie met een hevig stuiterende Baardman. U denkt: WTF?! Ik zeg: het kan en zet uw geluid aan. Enjoy:

Echt nooit gedacht dat een allochtoon mij op zondag zou kunnen laten lachen. Dit is weer eens wat anders dan vijf keer per dag met je achterste richting het Westen gaan liggen, op basis van een of ander bijgeloof.
Kijk die knakker eens gaan, man. Volgens mij gaat ie lekker fout op XTC, of zo. Hij schopt van blijdschap zelfs zijn pantoffels uit. Dat doet men momenteel in het Midden-Oosten ook en men slaat dan met de pantoffel op een afbeelding van een gehate dictator. Maar dat betekent dan ineens iets heel anders.

Enfin, terug naar meneer Techno-Turk. Of het filmpje in Amsterdam-West opgenomen is, weet ik niet. Het was flauwe (multi) kul van mij, maar meneer heerst big time, da’s duidelijk.

Het kan ook zijn dat we te maken hebben met een afgeserveerde straatcoach die van de winst van zijn cocaïne verkoop een nieuwe dance-CD heeft aangeschaft, maar dat blijven speculaties.

5 gedachtes over “Muzak: Techno-Turk gaat los!

Geef een reactie

