Nog zo’n mafkees met een verband om het hoofd.

Waarde lezers,

Ruim een jaar geleden hadden we ook al zo’n hersenloze mafkees in ons midden: een ‘man’ met een hoofddoek islamitische vlag om zijn hoofd gewikkeld. Jos Baijens was zijn naam. Deze docent deed dit uit protest tegen Geert Wilders. Hij kreeg zelfs een hoofddoekverbod van de schoolleiding…

Vandaag kwam er weer zo’n dwaallicht in het nieuws. Het Amsterdamse VVD-raadslid Werner Toonk.

Toonk wil zo een ludiek statement maken over de discussie die momenteel binnen de VVD wordt gevoerd. Kamerlid Jeanine Hennis pleitte dinsdag in dagblad De Pers voor een hoofddoekjesverbod bij baliemedewerkers op het stadhuis.

Een mannelijke VVD’er verschijnt met een islamitische vlag om zijn kop op het werk… Je vraagt je af hoeveel gekte een mens kan verdragen.
Van VVD tot PvdA, alles is kennelijk LinxDol in Amsterdam. We kunnen er beter een groot hek omheen zetten, want deze stad is werkelijk niet meer te redden. Amsterdam wordt geregeerd door een zwerm islamlikkende malloten die het zicht op de realiteit volledig kwijt zijn.

Maar aan de andere kant; ‘meneer’ hoeft niet bevreesd te zijn dat hij ’s avonds laat verkracht wordt door een stel Wildemannen uit den vreemde. Hij is immers een broeder/zuster van hen…

Verder vraag ik me af of deze Toonk in deze islamitische klederdracht een pasfoto mag laten maken, want met een doekle op het hoofd een pasfoto laten maken is in Nederland geen enkel probleem. (Behalve als het een Nederlandsche vrouw betreft die vanwege een ernstige ziekte/chemokuur te maken krijgt met haaruitval/volledige kaalheid en daarom met een doek om het hoofd op de pasfoto wilt.)  Dat mag dan weer niet, maar dat terzijde.

Als ik deze Werner Toonk was, wat ik gelukkig niet ben, zou ik de proef op de som nemen. Twee pasfoto’s graag en ik zet ‘m niet af. Als de fotograaf deze ‘man’ weigert, is het dan discriminatie of juist niet, of…

Wat zit dit land moeilijk in elkaar zeg.

11 gedachtes over “Nog zo’n mafkees met een verband om het hoofd.

  1. De suggestie van pineut zou best op wel eens waar kunnen
    zijn, ware het niet dat het volgens mij even wat anders zit.
    Mijnheer Werner Toonk is gewoon travestiet en grijpt nu
    zijn kans om zonder problemen uit de kast te komen.
    Onder het mom allles voor de goede “moslim” zaak kan onze
    Werner zijn heimlijke verlangens publiek uiten.

    Behalve stem nooit meer links, nu ook, nimmer VVD !

    Like

  2. Ik heb het al meer geplempt: de VVD is een ramp. Oude politiek. Even schuldig aan de massa-immigratie en de graaicultuur als het CDA en de verdere linxe kerk. Dat ze in 020, het voorportaal van de linkse hel, een coalitie aangaan met de PvdA zegt genoeg. Zo helpen ze de PvdA met het uitvoeren van hun agenda. Deze mafkees met zijn kopvod is geen uitzondering. Besef hierbij goed dat de VVD totaal niets doet om hun eigen raadsleden te verplichten het programma en de doelstellingen van de VVD uit te voeren. Iedereen mag onbeperkt graaien, net als bij de rest van de oude politiek. Stem fris, stem PVV.

    Like

  3. @pineut

    Uw bijgevoegde filmpje “darkroom in de warmoesstraat”
    lijkt me verhelderend lesmateriaal voor de islamscholen
    tevens ook geschikt voor lezingen te geven door kameraad
    Markouch als “voorvechter” van de gayscene !

    De shows van de Leeuw nooit gezien, maar als ik me niet
    vergis is ie moeder van twee donkere wolken van kinderen.

    con un saludo atento.

    Like

  4. DIE VERMALEDIJDE HOOFDDOEKEN,
    DAAR GAAN WE WEER…

    Verleden week ontstond er heisa in de media in Vlaanderen omdat er een medewerkster van de Hema werd ontslagen. Die mevrouw was een moslima en zij weigerde hardnekkig haar hoofddoek thuis te laten. Ik – en trouwens velen met mij – vroeg mij af waarom de directie van de Hema dit gedaan had. Wie heeft er nu last van zo’n hoofddoek, dacht ik. Wel… misschien heb ík er inderdaad wel last van. Ik verklaar mij nader.
    Ik word aan de kassa door het personeel graag neutraal behandeld. Ze hoeven niet echt voor mij door het stof te kruipen van vriendelijkheid. Een eenvoudige: “Dank u wel mijnheer en tot de volgende keer” volstaat . Wat ik echter niet graag heb, is dat het personeel mij minacht, of zelfs maar de indruk wekt mij te minachten.
    Stel, ik sta aan de kassa met een lekker stukje varkensvlees en de kassajuffrouw is vegetariër. Geen probleem. Akkoord, zij denkt misschien toch wel stiekem, bah, varkensvlees, die mijnheer zou beter eens een stukje seitan eten, daarvoor hoeven er tenminste geen dieren doodgemaakt worden. Ik weet niet dat zij dat denkt, dus heb ik er ook geen last van. Stel je nu even voor dat die mevrouw een badge draagt met als opschrift: ‘Ik ben vegetariër en daar ben ik trots op.’ Tsjah… daar sta ik dan met mijn stukje vlees en mijn schoon lichaam te blinken. Dan voel ik mij toch wel een beetje onwennig. Moet ik mij dan beginnen verontschuldigen of verantwoorden, omdat ik vlees gekocht heb? Misschien niet, maar ik voel dan toch die lichte veroordeling als zij afrekent.
    Zo is het ook met die moslima die zich tooit met een hoofddoek en op die manier haar geloof uitdraagt. Dan zie ik dus meteen dat zij barbaren als ik toch wel een heel klein beetje minacht omdat zij weet dat ik straks onrein vlees zal eten. Toch? Heel waarschijnlijk verkoopt zij mij dat stukje varkensvlees dan eigenlijk met frisse tegenzin. Kijk en dat stoort mij. Ik wil dat die kassajuffrouw graag haar waren aan mij verkoopt. Ze moet het met volle overtuiging doen, anders blijf ik achter met een wrang gevoel en ga ik de volgende keer op een ander.
    Daarom heb ik liever geen gehoofddoekte vrouwen tegenover mij: ik zie dan toch niet wat zij denken. Of – anders gesteld – zij dringen hun ideeën niet aan mij op; zij lopen er niet mee te koop en laten mij in mijn vrijheid en in mijn waardigheid. Zo’n verkoopster die de uiterlijke kenmerken van die godsdienst draagt, is een slechte reclame voor varkensvlees en zou eigenlijk niet in een warenhuis tewerkgesteld mogen worden.
    En nog iets. In De Zevende Dag (tv-programma van de VRT op zondag) van 13 maart werd er ter verdediging van die moslima uit de Hema een andere moslima ten tonele gevoerd. Eentje uit de H&M dit keer. Jamaar, wacht eens even, dacht ik. Verkoopster uit de H&M?!?
    Denkt u dat die verkoopster uit de H&M graag badpakken of andere frivole aanbiedingen uit het assortiment van de H&M verkoopt? Ik dacht ut niet! Als mijn dochter zich in de winkel aanbiedt met het idee zich zo’n ensemble aan te schaffen, dan heeft die verkoopster waarschijnlijk de neiging om mijn dochter dat af te raden wegens te onzedig. Ah ja! Dat kan bijna niet anders. Zo’n moslima is immers zo vreselijk preuts dat zij heur haar en een gedeelte van haar charmante gezichtje bedekt, dus hoe kan zij dan met volle overtuiging badpakken of gewoon minirokjes verkopen?
    Zo’n verkoopster is een slechte reclame voor onze westerse kledij en zou eigenlijk niet in de H&M tewerkgesteld mogen worden. De directie van de H&M is niet goed bezig. Die mevrouw staat niet achter wat zij doet en ik voel dat. Ik weet dat, want zij draagt een hoofddoek en draagt dus uit dat zij onze westerse kledingsgewoonten verfoeit.
    Heb ik gelijk of heb ik gelijk?
    Jamaar, zal zullen die moslima’s dan weer zeggen – aan hun uitleg heeft het nooit gelegen – zó vreselijk fanatiek zijn wij nu ook weer niet dat wij tegen mensen zijn die varkensvlees eten of weinig verhullende kledij dragen.
    Wel, als je dan toch niet zo fanatiek bent, laat die hoofddoek dan thuis.
    Drs. Johan Arendt Happolati

    Like

  5. @Drs. Johan Arendt Happolati. Mijn welgemeende complimenten voor dit betoog. Let wel, waar de islam zich roert heeft iedereen het beroerd.

    Like

  6. Heer Drs, U hier!

    Toch even een kleine aanvulling, want, hoewel uw betoog vrij uitgebreid was hebt u de wannabe moslima toch nog teveel krediet gegeven.

    Ten eerste was de moslima geen ‘volbloed’ moslima, maar een bekeerde Belgische, die haar arbeidsovereenkomst begonnen was bij Hema ZONDER hoofddoek. Ineens voelde zij de nood dat ding te moeten dragen, en daar moest iedereen het maar mee eens zijn. Beetje arrogant dus, maar zo kennen we ze wel.

    Ten tweede is de medewerkster NIET ontslagen. Nee, ze werkte er op interimbasis en de Hema heeft verkozen haar interimcontract NIET TE VERLENGEN. Dat is wel even iets anders! Laat het nu zijn om welke reden dan ook, iedere dag wordt bij mensen hun interimcontact niet verlengd, om de meest uiteenlopende redenen. Dat is perfect normaal. maar wanneer een wannabe moslima het voorheeft, dan gaan de poppen aan het dansen. Dan komt alles uitvergroot (en dus onvermijdelijk ook vervormd -dat heb je nu eenmaal met lenzen) in beeld en voor je het weet wordt Hema door het slijk getrokken. In de beste rode traditie van “den boas is ’n kloatzak!”.

    Kijk, ik krijg een beetje het schijt van dergelijke berichtgeving. Ze is tendentieus, en zeker niet objectief. Feit is en blijft dat, als mevrouw moslima haar geloof thuis had beleefd, zoals zovele andere mensen doen, dat ze dan nog een job had. (weliswaar op interimbasis, maar alla).

    Ik vond het dan ook zwaar teleurstellend dat de Hema, ongetwijfeld onder zware druk van de pers en linxe gemeenschap, mevrouw moslima een andere job aangebode heeft waarbij zij wel haar doekje mag blijven dragen, omdat ze niet in contact komt met klanten. Kijk, dat is alweer een knieval, en dat kan ik alleen maar jammer vinden. Als wij geen enkel respect hebben voor onze EIGEN normen en waarden en dit ook zo uitstralen, hoe kunnen wij dan verwachten dat zo’n predatore religie als de Islam deze zou respecteren?

    Like

  7. Nou iedereen is tegen dat meneer Toonk met een hoofddoek binnen is gekomen, wat ben ik blij dat hij dat doet en durft, hij is gewoon een voorbeeld. iedereen moet Toonk volgen en wie er niet tegen kan moet maar zijn kontje op het plafond gooien. dus @Drs. Johan Arendt Happolati jij kunt wel makkelijk praten, maar beter houd je je mond dicht, voordat je zelf voorschut staat. later ben je mij wel dankbaar dat ik dit aan jou gezegd heb. Ga de discussie niet met mij aan, want zo val je zelf in je kuiltje dat je met je vuile handen hebt gegraven.

    Like

  8. ja echt he? Geerdrina, je hebt echt wel gelijk
    ten eerste kan die EVK niet tegen dat veel moslima’s goed verdienen, omdat hij zelf zeker als een zwerver aan het zwerven is.
    Weet je, je moet dat eens tegen mijn gezicht zeggen, dan kom je niet levend naar huis. maar ik breng je misvormde skelet wel thuis. vuile engerd. Je durft je uitspraak alleen maar op deze site te zetten en nergens anders omdat je in je broekje moet schijten. deze site is al een racistische site. Vieze vuile racisten, racist is vuil, vuil is troep, en troep hoort in de prullenbak, en de al het vuil van de prullenbak hoort in de vuilnisbelt. dus gooi jezelf in de vuilnisbelt, zelfs dat is te lux voor je en doe er geen moeite over de stappenplan.

    Like

  9. jullie zijn zooo dom ik zweer het je er zijn egt zo domme mensen op aarde je weet niet wat ik met ze wil gaan doen. komt misschien drijgent over maar als wij niet drijgen snappen jullie het niet. dit is een vrijland wat is jullie probleem mensen komen naar nederland omdat hier ee multiculturelesamenleving is en omdat je hier niet mag discrimineren en niet racistisch mag doen maaar nee de NEDERLANDERS doen het toch wie is nou hier tegen de wet islamitische mensen of het eigen volk.

    Like

Geef een reactie

