Ik heb een tuintje in mijn hart.

Waarde lezers,

Het Westen is nog steeds in de veronderstelling dat men in Libië democratie kan brengen.
Het Westen heeft niets te zoeken in dit soort Achterlijke gebieden. Vandaag roept de Baardman de hulp in van het Westen, morgen veroordeelt hij het. Het is een onbetrouwbaar volk.

En aan welke kant staat het Westen nu eigenlijk? Aan de kant van de protesters? Laat me niet lachen, het zijn de Barbaren van Al Qaeda.
ACHTUNG: hieronder een schokkende video. Het hart van een vermoorde, Libische soldaat wordt eruit gesneden en publiekelijk verbrand. En wij ‘helpen’ deze Slachters? Nogmaals, we hebben daar niets te zoeken!

Dit wordt weer zo’n langslepend conflict met alleen verliezers.

2 gedachtes over “Ik heb een tuintje in mijn hart.

  1. BP, ben het geheel met je eens.

    Het is triest, dat de huidige regering onder leiding van
    Jan Peter Rutte te dom , te kortzichtig en met een roze bril
    op, het EU wanbeleid bejubelt.
    De regeringspartner Chistenen Dienen Allah hebben sinds
    gisteren Ruth Peetoom ( what is in a name ) gekozen.
    Met deze moslimaanhangers is het met de gedoogsteun van
    Geert Wilders PVV gauw gedaan.

    Nog een gezegende zondag toegewenst.

    Like

  2. Ik las ergens dat het beste wat er kan gebeuren in al die Zandlanden is dat de goede moslims het winnen van de slechte moslims. Drie keer niks dus. Zolang het hele spul het haatgeloof aanhangt en vast kleeft aan middeleeuwse gebruiken moet je ze mijden als de pest.

    Like

Geef een reactie

