Tienduizendste comment geplaatst.

Waarde lezers,

Gisterenavond was het dan zover… Het tienduizendste comment werd geplaatst door Leefbarbaar.
Dit is overigens ook de man die met enige regelmaat het Zwartboek Foutlinxen aanvult.

Ik was gisterenavond net op tijd om onder de motorkap van BP een screenshot te maken. U wilt natuurlijk bewijs hebben, want u zegt: BP, je lult. Ik zeg: KIJK DAN ZELF.

De BP-huis-notaris stond er met zijn neus bovenop, dus er viel niet meer aan te tornen.
Later in de week krijgt Leefbarbaar de beloofde lauwerkrans, die een permanente plek krijgt aan de rechterzijde van deze site.
Bedankt voor jullie bijdragen en tot morgen. 8)

6 gedachtes over “Tienduizendste comment geplaatst.

  1. @Leefbarbaar, de lauwerkrans is u van harte gegund wat mij betreft.
    Stel je voor dat de 10.000 ste reactie van een scheldende mocro zou zijn geweest.
    Dat zouden we toch niet willen?

    Like

  2. Van harte Leefbarbaar, Rotterdam met haar burgemeester
    is trots op U.
    Maarrr, de vraag, wat schuift het ?
    Een lekker stukje varkensvlees, misschien wel een heel speenvarken
    en dat overhandigd door Ahmet Abutaliban !

    Like

  3. Allen,
    Dank. Te veel eer voor mij. De pluim is voor BP, die ons deze website aan biedt. Dit platform met kritiek en humor, waar je iets mag zeggen over de PVV, zonder dat dertig trollen je aanvallen met hun zieke onzin. Dat is zeldzaam, dat waardeer ik zeer. Ik bedank hierbij dus onze bloggert en hoop dat hij nog vele jaren plezier beleeft aan Boilingpoints.

    Like

Geef een reactie

