De Barbaar van Baflo: uitgeprocedeerde asielzoeker.

Landgenoten,

Zoals u inmiddels weet, is de moordenaar van Baflo een uitgeprocedeerde asielzoeker. Het gaat om de 25 jarige Alasam Samarie uit…. Ja, dat wil meneer niet zeggen. De volgende zin laat zien hoe verrot de asielindustrie in elkaar steekt:

Welke nationaliteit de man heeft, is niet bekend. Dat is ook de reden waarom hij niet kon worden uitgezet.

Huh? Hoe kan het dan dat deze schoft is binnengelaten? Na wat reacties op Elsevier gelezen te hebben, kwam ik erachter dat je gewoon zonder reispapieren en/of identiteitsbewijs hier binnen mag. Hoe men dan je asielaanvraag kan behandelen, is mij een raadsel, maar het schijnt te kunnen. En dat wist deze Asalam natuurlijk ook heel goed.

Nederlanders daarentegen, worden aan alle kanten gecontroleerd. U bent verplicht uw paspoort/ID-kaart bij u te dragen en tegenwoordig gaat men al zóver dat uw vingerafdrukken op het identiteitsbewijs moeten. Daarnaast zijn er voldoende situaties op te noemen waarbij u telkens weer moet bevestigen wie u bent. Jan Janssen, zegt u? Bewijs maar. U kan wel zoveel zeggen.

Ongeleide projectielen uit ‘levensgevaarlijke’ landen hebben daar geen last van. Men komt hier binnen, men houdt de kaken stijf op elkaar en zie mij maar weer eens weg te krijgen. Desnoods pleeg ik een dubbele moord, zodat ik opgesloten wordt in een staatshotel à € 250,- per dag en verder ben ik van alle gemakken voorzien. Krijg ik toch nog m’n zin.
En als het meezit, krijg ik nog TBS opgelegd ook. Dan zit ik er helemaal warmpjes bij. Zo af en toe komt er dan een meneer met mij praten, dat noemen ze een psycholoog geloof ik, en die meneer gaat mij klaarstomen voor een terugkeer in de maatschappij. Ik heb dan al tienduizenden euro’s gekost, maar volgens mijn reisleider mensenhandelaar is dat geen enkel probleem. Er is immers geld in overvloed in dit land van Melk & Honing.

Ik heb de moordenaar toch maar afgebeeld met een privacybalkje. Dat moet hè, tegenwoordig. Ik dacht, laat ik ‘m eens bij de neus nemen, is weer eens wat anders.
Diverse media laten een foto van de dader zien met een balkje voor de ogen en laten zijn achternaam achterwege.
De moordenaar van Alphen verscheen in de media zonder balkje en met achternaam. Het was immers een blanke PVV-stemmer en die moet vol in beeld. Terecht overigens, maar dan wel gelijke monniken, gelijke kappen.

Landgenoten, pas goed op uzelf!

7 gedachtes over “De Barbaar van Baflo: uitgeprocedeerde asielzoeker.

  1. De Nederlandse staat, met het gedogen van de Tweede
    Kamer, heeft onder gejuich van de linksemaffia heel wat
    inferieure spelingen van de evolutie binnengesleept.
    Het verblinde collaboraterende vrouwmens van 29 jaar
    jong heeft haar landverraad duur verkocht.
    De rest van die linksemaffia zal het afdoen als een incident
    en de schuld bij het intolerante huidige klimaat leggen.
    Maar deze Pavlov reactie blijft men uiten tot de laatste is afgeslacht.

    Ik heb een nieuw paspoort via het consulaat in Madrid aangevraagd
    het huidige is bijna verlopen.
    De pasfoto´s dienen bij een door het consulaat aan te wijzen fotograaf
    genomen te worden en wel voor de dubbele prijs.
    Nadat een serie foto´s waren afgedrukt ging de goede man met
    meetlatjes de stand van het gezicht t.o.v. van de overige ruimte
    opmeten en er werd zowaar een foto goedbevonden !
    Deze godverdomde flauwekul is te belachelijk voor woorden.
    De fotograaf verontschuldigde zich nog voor deze idioterie, hij
    handelde namelijk volgens een door de NL-overheid verstrekt
    instructie-boekwerk.

    Like

  2. In een normaal funktionerende Rechtsstaat zou een dergelijk individu, die weigert zijn identiteit bekend te maken, in verzekerde bewaring worden gesteld.

    Nu kon hij zich vrij bewegen, waarschijnlijk genietend van een uitkering en andere humanitaire voorzieningen. Tal van kerken en andere organisaties voelen zich geroepen dergelijke zielige geluksbeproevers te beschermen, te huisvesten en anderzins te pamperen. Asieladvocaten zien er wel brood in om (op kosten van de belastingbetaler) deze creaturen in een zeer langdurige procedure te parkeren. Belangrijk voor deze personen is om zich te ontdoen van hun paspoort en andere documenten die zouden kunnen wijzen op een bepaalde nationaliteit.

    Als stateloze geniet men in dit land een onaantastbare status.
    Menige ex-kindsoldaat uit donker-Afrika kan op deze manier hier jarenlang verblijven. Niet alleen optreden als gastacteur in “Opsporing Verzocht” maar ook langdurige relaties aangaan, kinderen verwekken en een carriere opbouwen in de criminaliteit.
    Het sujet Alasam Samarie heeft waarschijnlijk een duister verleden en zal nooit meer terugkeren naar zijn stam in de binnenlanden van Afrika.
    Hij heeft door het plegen van 2 moorden zijn toekomst veilig gesteld; een gezinshereniging na het uitzitten van zijn straf is niet geheel denkbeeldig.

    Als schrale troost kunnen wij u melden dat enkele tienduizenden Somaliërs van plan zijn onze richting op te komen in het kader van die gezinshereniging. Voorts gaan er – onbevestigde – geruchten dat de Arabische lente het startsein kan betekenen voor een massale toestroom van z.g. kennismigranten die onze economie uit het slop komen halen.
    Gelukkig beschikken wij over een kordaat optredende minister Leers die een strenge ballotage zal gaan toepassen. Alleen personen zonder strafblad en een zuiver geweten en mét vakdiploma mogen binnenkomen.
    Wij vrezen in dit geval dat het aantal belwinkels in ons land drastisch zal toenemen.

    GENOEG IS GENOEG;
    Nederland is vol.
    OVERVOL!

    Like

  3. Ik ben het even kwijt, maar was er al niet eerder zo’n lieve en ook
    nog slimme meid die het aanlegde met een asielzoeker en die het met haar leven moest bekopen?
    Hormonen of menslievendheid?

    Like

  4. Guttegut wat een zielige sukkels zijn jullie. Te dom om een zinnig argument aan te voeren, dus dat ga ik ook niet doen.
    Tipje van de sluier: dat jullie een kansloos kutleven hebben ligt niet aan “de buitenlanders”. Kom uit je grot en zoek een leven.
    O ja, zeik me hier alstublieft volledig af. Ik luister toch niet en ben al lang ergens anders, net als de rest van Nederland.

    Fijne dag nog losers 🙂

    Like

  5. Goed zo, Thomas, dit is pas een zinng commentaar. Wat een intelligentie krijgen we hier over ons uitgestort! Stuur vooral een kaartje als je ‘ergens anders’ bent.

    Like

  6. @Maci,
    Als ik me niet vergis, bestaat er toch zoiets als een :
    spreekwoordelijke ” ongelovige Thomas ” – een bijbelse figuur -,
    nou dat was ie dan !

    Like

  7. Een naamgenoot van mij??
    Iemand opgevallen dat van het hele verhaal geen pest deugt? Een niet herkenbare smeris en op een niet herkenbare politiemotor wordt vermoord en zijn collega raakt gewond? WTF?
    De echte schuldige is natuurlijk de linxe kerk. Zonder deze idioten en landverraders was de negert hier niet geweest, maar zat hij in eigen land onder een boom misdadig te zijn. Ver van ons bed.

    Like

Geef een reactie

