Het aangenomen kindje van Çohen.

Çohen:

Mooi om te zien hoe deze Prachtjongere enige zelfreflectie niet schuwt.

Daar staan deze prima kerels ook om bekend hè. Altijd eerst de schuld bij jezelf zoeken, op welke punten kan ik mezelf nog verbeteren, hoe doe ik zo kort mogelijk over mijn studie, zodat ik Nederland zo spoedig mogelijk kan dienen, enzovoorts.
Ja, lieve mensen, dit zijn onze toekomstige artsen en verpleegkundigen die ons een zorgeloze oude dag gaan bezorgen!
Nou vooruit… Nog een compliment van jullie beschermheer. Jullie zijn altijd bereid om mensen te helpen, want een argeloze voorbijganger vragen of hij een probleem heeft, is ook geen moeite voor Prachtkerels als jullie.
Nogmaals dank voor jullie goede werken!

Een gedachte over “Het aangenomen kindje van Çohen.

  1. De Vogelaarwijken – overwegend bewoond door vaginamarokkanen – zijn mislukt.

    Het groener maken van deze moslimenclaves heeft zelfs geleid tot meer overvallen, afpersing, intimidatie, ritueel slachten, werkloosheid, verpaupering, verloedering en zelfs een toename van het aantal Wajongeren.
    Ik heb mij (als voorzitter van de stichting WBOH) in verbinding gesteld met het secretariaat van de PvdA voor een verklaring van dit fenomeen.
    Ik werd te woord gestaan door een vrouwspersoon met een verdacht accent.

    Op mijn vraag over het echec van de Vogelaarwijken kwam de volgende reactie; “de mensen waren van goede wil maar door die Geert Wilders ontstond er een klimaat van intolerantie en onverdraagzaamheid waartegen onze jongeren in verzet kwamen.”

    Ook zou er minder subsidie worden verstrekt en een aantal jongeren met psychische mankementen kregen plotseling minder of helemaal geen uitkering meer. Sommigen werden zelfs aan het werk gezet en zitten nu overspannen thuis voor de TV.

    Geplande excursies naar Mekka, Afghanistan en Jemen werden zonder opgaaf van redenen geschrapt terwijl de betreffende jongeren al druk bezig waren met oefenen met schoenen, vesten en gordels en zelfs hun baard lieten groeien.

    Toen ik echter begon over het discutabele funktioneren van Fatima Elatik in het stadsdeel Amsterdam-Oost werd plotseling de verbinding verbroken…

    Like

Geef een reactie

