Nieuwsbrief van Oom Geert.

Waarde lezers,

Vers uit de mailbox:

Beste vrienden en vriendinnen,

Gisteren, donderdag 23 juni 2011, was een overwinning voor de vrijheid van meningsuiting in Nederland. De rechtbank in Amsterdam heeft mij vrijgesproken van alle ten laste gelegde feiten. Deze uitspraak is niet alleen een overwinning voor mij maar voor alle Nederlanders.

Ik ben dan ook zeer verheugd met deze uitspraak. Gelukkig is islam-kritiek in Nederland nog geoorloofd. Wat mij betreft, kunnen de artikelen over aanzetten tot haat en discriminatie, die tijdens mijn proces een centrale rol speelden, dan ook uit het wetboek van strafrecht geschrapt worden. Want niet alleen politici maar alle Nederlanders, ook bijvoorbeeld columnisten en cartoonisten, moeten kunnen zeggen wat zij denken. We moeten onze vrijheden dan ook blijven verdedigen en de waarheid blijven spreken.

Vrienden en vriendinnen,

Ik sprak, ik spreek en zal blijven spreken.

Ontzettend bedankt voor jullie steun en e-mails!

Tot de volgende nieuwsbrief.

Geert Wilders.

6 gedachtes over “Nieuwsbrief van Oom Geert.

  1. Het is de plicht van iedere weldenkende Nederlander om onze vrijheden te verdedigen tegen dergelijke creaturen;

    Volgende week in Amsterdam (waar anders?) een congres van de moslim-radicale beweging “HIZB-UT-TAHRIR”. Verboden in het buitenland dus hier in het kader van de maakbare samenleving uiterst welkom. Doel van deze sinistere groepering is om hier een Islamitische Staat te vestigen.
    De AIVD houdt deze radicale moslims scherp in het vizier ondanks de verzekering van Job Cohen dat deze verlichte moslims zich uitsluitend bezig houden met liefdadige werken.

    De PVV zou hier wel een paar vragen over kunnen stellen in het belang van de Staatsveiligheid en Openbare Orde.

    Of deze ‘liefdadige instelling’ nog subsidie geniet in het belang van de dialoog is ons niet bekend.

    Mohamed Rabbae was helaas niet bereikbaar om hier inlichtingen over te verschaffen.

    Like

  2. LIEFDADIGE WERKEN ? MOSLIMS ?
    Die weten zelfs niet wat liefdadigheid is!!!
    Liegen en samenzweren zullen ze doen. Remember Bosnië en omstreken, verloren aan de islam en de Serven tot bandieten verklaard door de internationale moslimknuffelaars. Dat lot wacht Nederland als we niet aandachtig zijn en strijdbaar.

    Like

  3. BP
    OK was enige weken weg van de waggelende lappendekens.
    Vraagje: Wat is er met mijn stadtgenaut mijnheer Yeager?
    En Tristan is ook al enige tijd niet langs geweest? Wel mijn lieve generatiegenote (denk ik) Lady Maci.
    Waar is de moed? In de schoenen terecht gekomen???
    Gr. aan uwe Prt & Bte.

    Like

  4. @Ouwe Knoest,
    Tristan heeft hier juni 25, 2011 13:26 gereageerd onder
    de naam horatius !
    Wat Yeager betreft weet ik niet, hij kwam voorheen wel eens
    op art. 7 langs en daar heb ik hem de laatste tijd ook niet getroffen.

    Like

    • Muchissimas Gracias Amigo.
      Mucho suerte in Andalu. Espero que las cosas marcan bien aca muy lejos de aqui. Quidate.

      Tristan (en Isolde) gewijzigd in Captain Horatio Hornblower. Weet je nog van toen met “Gregorio” Peck en Virginia Mayo.
      Is niet meer de Spaanse Natividad, die hij bestrijdt, maar nu de Ibn Batuta’s etc. De éénrichting veerboten(bootjes) vanaf Afrika richting het noorden.

      Like

Geef een reactie

