‘Waarschuwing aan het Westen’.

Waarde lezers,

Vandaag slechts een link, maar een zeer belangrijke! Een ex-moslim waarschuwt ons.
Lees en huiver:

WAARSCHUWING AAN HET WESTEN

STEUN DE PVV!

5 gedachtes over “‘Waarschuwing aan het Westen’.

  1. @ Beste BP,
    Hartelijke dank voor Uw “intermezzo” bij Angeltjes, hét reeds jarenlang numéro Uno van het Vlaamse Seniorennet.
    Innerlijk kènden we “grosso-modo” wel al het desastreus vooruitzicht voor de toekomst INDIEN we géén HALT zouden roepen aan die groene etter: isl**** genaamd.
    TOCH is het uiterst belangrijk dat wij allen, de Westerlingen, nog eens éxtra met ons neus op de feiten gedrukt worden… gelijk van uit wèlke hoek die waarschuwing ook moge komen.
    Hoog tijd dat àlle nationale “islamverachtende partijen” uit Europa zich verenigen tot één sterk blok : SIOE = Stop Islamisation Of Europ. !

    Like

  2. Ja weer een steengoed artikel. Het probleem blijft hoe anderen zover te krijgen dat ze zich voor het moslimgevaar gaan interesseren. Wie het weet mag het zeggen en mag een keer op mijn kosten (ben gepensioneerd dus niet te duur) gaan eten.
    Ben bang dat ik op mijn honger blijf zitten als ik mee mag tenminste.

    Like

  3. Ik heb niet zoveel zin om me mengen tussen de commenters van Artikel 7. Niet omdat ik een andere mening heb, of zo nodig met iemand wil discussiëren, maar omdat ik sinds een maand een asielzoeker als bovenbuurman heb gekregen die alles in zich heeft om dit artikel te bevestigen.
    Als ik het woord asielzoeker hoor begin ik al te steigeren, maar deze 24 jarige jonge homo uit Iran, die deelnam aan de opstand en in de gevangenis belandde, verfoeit alles wat islam is. Dankzij ziin grootmoeder die bemiddeld is, is hij door middel van corruptie van 10 duizenden dollars vrijgekocht en via Amnesty International hier terecht gekomen.
    Ik heb nog niet alles gehoord, maar ik heb hem websites gegeven gegeven waar hij in het Engels kan volgen wat er in Iran gebeurt. eert Wilders had hij al van gehoord, en hij gaat hem mailen . Hij kwam bij me buurten met een fles wijn en die ging er bij hem ook in als gods woord in een ouderling.
    Hij is echt als buurman : aardig, super beleefd, rustig, enz . en we drinken samen gezellig een wit wijntje , ik help hem met zijn ingewikkelde Nederlandse formulier n

    Like

  4. At Maci,

    Het valt wel op. Zodra een moslim de islam vaarwel zegt, worden het ineens keurige mensen… Maar waarschijnlijk was uw buurman dat al. Op dergelijke ex-moslims moeten we zuinig zijn. Zij kennen de islam van binnenuit, zij weten wat voor kwaadaardig gezwel het is en zij kunnen ons waarschuwen!

    Veel gezelligheid toegewenst! 😉

    Like

  5. Voor zover ik heb begrepen van mijn buurman was zijn familie geliëerderd aan de de omgeving van de Shah van Perzië.
    Die is voor het grootste gedeelte gevlucht naar de USA

    Like

Geef een reactie

