Weer present.

Ja, ik leef nog steeds, waarde lezers!

De familie BP verbleef enige tijd in Vlissingen voor een welverdiende vakantie. Maar om dat nu van te voren aan te kondigen op je weblog? Lijkt me niet verstandig.
Maar goed, mevr. BP was zo aardig mij even op de foto te zetten met – het geheel gerestaureerde – standbeeld van Bestevaer. Dat moet je toch één keer in je leven gedaan hebben, waar of niet!

Verder hebben we ons vermaakt met wat biertjes drinken, struinen over de boulevard en luieren op het strand.
We werden hartelijk verwelkomd door wat PVV-vliegbeesten:

Enfin, nog een weekje vrij voor de boeg!

O, wacht, het nieuws, natuurlijk. Weinig van meegekregen, de afgelopen weken en dat beviel me prima.
Het haatzaai-weblogje JOOP werd gehackt *grijns* en ook las ik dat ‘links’ prominent aanwezig was tijdens de Gaypride… Ik verzoek u daar geen flauwe grappen over te maken en zeker niet over ene Tofik Dibi.

Onze Minister President Mark Rutte dacht er het fijne van en liep doodgemoedereerd te stuiteren op Dance Valley:

Veel moraalridders/fatsoenrakkers klagen nu steen en been over het feit dat Rutte op dit dance festival was, want moet hij het land niet regeren? Ja, dat doet Rutte onder werktijd. In zijn vrije tijd hoeft hij niemand verantwoording af te leggen. Is hij een keer onder de burgers, is het weer niet goed. En los daarvan, ik vind het wel hip, zo’n MP die lekker uit z’n panty gaat, ja toch! En wat voor foute beslissingen hij gemaakt heeft en wellicht nog zal maken, doet er op zo’n dance festival even niet toe.

See ya later, dudes.

6 gedachtes over “Weer present.

  1. Vlissingen, komt me zo koel voor, ben er één keer geweest.
    Op dit moment staat hier een terral en durf niet meer op de
    thermometer te kijken.
    Het toetsenbord glibbert zowat van het bureautje af !

    Fijne dagen en koel weer toegewenst.

    p s,
    Morgen wordt definitief de dood van de EURO afgekondigd,
    alleen de datum van de begrafenis blijft nog ongewis !!!

    Like

  2. Ho, ho: “vliegbeesten” ?… het zijn verdorie, een deel van de PVV-luchtmacht, air force, Luftwaffe, of hoe men het wil noemen.
    Een beetje “respect” ware wel op z’n plaats. {;oD

    Like

  3. IK woon in Vlissingen jammer dat ik niet wist dat je er was hadden samen een pilsje kunnen paken.En even de pvdallochtonen kunnen vervloeken.

    Like

Geef een reactie

