Wilders in Helmond!

Waarde lezers,

Ik heb nieuws voor u. Ik leef nog, want misschien dacht u; where the hell is Boilingpoints? Ik zeg; iedere dag bloggen trek ik niet meer, want al die shit die wij dagelijks in de krant lezen, gaat tussen mijn (omvangrijke) oren zitten en dat is niet helemaal de bedoeling, dacht ik zo, dus doe ik het de komende tijd wat rustiger aan.

Maar als de heer Wilders uitgejoeld wordt door ‘Helmondse’ kind’ren, dan moet er toch even ingelogd worden op dit schimmig pro Wilders blogje.
Wilders was in Helmond om wijkbewoners, die gebukt gaan onder Marokkaans straatterreur, een hart onder de riem te steken.

Tientallen kinderen van basisschool de Vuurvogel in Helmond hebben PVV-leider Geert Wilders woensdagmiddag na een werkbezoek aan een wijkhuis ontvangen met boegeroep. De leerlingen verlieten de naastgelegen school juist toen Wilders zijn gesprekken met bewoners en hulpverleners uit de wijk Binnenstad-Oost had beëindigd en de pers te woord stond.

Toen ondergetekende op de basisschool zat, durfde hij niet eens een volwassene aan te kijken, laat staan een politicus, laat staan om hem dan ook nog eens uit te joelen.
Maar de tijden zijn nu anders. Straks kom die Wilders naar Helmond. Je weet toch, Ali, die meneer die ons graag zou willen deporteren dan wel uitroeien, dus laat je horen. Maar als onze beschermheer Çohen op visite komt, dan ontvangen wij hem met allerhande Marokkaanse versnaperingen. Goed onthouden.

Ik ben benieuwd wat zo’n Peter Breedveld hier allemaal van vindt. Want hoe dacht hij ook alweer over die vreselijke Geert Wilders en zijn sympathisanten? Zomaar een alinea:

Ik spuug op PVV’ers, ik heb niets dan diepe, diepe minachting voor ze. Ik zie niet waarom ik ze niet over één kam zou mogen scheren. VVD’ers kunnen allemaal verschillende redenen hebben om VVD te stemmen: omdat ze zich laten wijsmaken dat die partij liberaal is, omdat ze geloven in de tucht van de markt en in het loon van de arbeid, enzovoort. PVV’ers stemmen maar om één reden op de PVV: haat. De PVV haat moslims, de PVV haat Europa, de PVV haat linkschmensen. PVV’ers zijn monomanen en ze zijn dom. Allemaal. Elke individuele PVV’er is een fenomenale domoor met een hoofd vol haat en een hart vol angst.
Die scheer ik over één kam, en ik heb er géén respect voor.

Met de hartelijke groeten van Geiten-Peter en zijn vrouwtje Hassnae, die wij overigens op twitter gekscherend ‘Haatsnee’ noemen.

Oei! Petor gebruikt de term; ‘over één kam scheren’. Dat moet de inmiddels getergde Wilderiaan niet proberen.

Ik spuug op Marokkaans straattuig, ik heb niets dan diepe, diepe minachting voor ze. Ik zie niet waarom ik ze niet over één kam zou mogen scheren.

De wereld zou te klein zijn. Een Gutmensch-Extremist (term geleend van Breedveld’s aardsvijand Bottehond) als Geiten-Peter zou al spugend en blazend zijn hele fucking blog volkalken met verontwaardiging.

En als klap op de vuurpijl is daar de Wilderiaan Horatius… Die vindt het dan nodig om met knuppel en al het Breedveldse hoenderhok op stelten te zetten. Enorm LOL! natuurlijk, maar de zuurlinkse Breedveld en zijn discipelen begrijpen de humor van Horatius niet. Maar goed, dat is dan weer hun tekortkoming.

De geplaagde Wilderiaan moet nu ook al met een paraplu de straat op, omdat Geiten-Peter spuugt op PVV’ers.
Het lijkt wel een Marokkaan, die hebben daar ook een handje van.

Sodemieter toch op, Breedveld. Ga lekker met je Haatsnee in Iran wonen, onfrisse collaborateur.

4 gedachtes over “Wilders in Helmond!

  1. Oom Geert uitgejoeld in Helmond door overwegend allochtone kinderen, zover is het al gekomen in ons land…

    Opgehitst door Linkse docenten en overblijfmoeders met hoofddoeken tonen deze leerlingen geen enkel respect voor een politicus die zich dag en nacht inzet voor een leefbare samenleving in de Vogelaarwijken.

    Als Ahmed Marcouch op werkbezoek komt dan buigen ze als een knipmes en wordt er snel een geit of een schaap ritueel geslacht bij gebrek aan een Rechtse opiniemaker.

    Over die Breed in ’t Veld kunnen we kort zijn: die leeft alleen nog maar om haat te zaaien tegen Wilders en zijn PVVers.
    Lekker in zijn sop laten gaarkoken. Landverraad en collaboratie zijn van alle tijden. Tijdens de vorige bezetting was ook één op de vijf Nederlanders in min of meerdere mate FOUT.

    Ik dacht daar op Frontaal Naakt een zonnetje te brengen in die verkilde harten met wat lichtvoetige humor en satire maar dat is aan de Linkmensch niet besteed.

    Volgens onbevestigde berichten zijn Petertje en zijn ruime inkomen gezamenlijk van plan een voettocht te ondernemen naar Mekka.

    De geiten zijn gewaarschuwd!

    Like

  2. Als schoolkinderen de haat van hun ouders tegen een Nederlandse politicus ventileren, dan is het bewijs wel geleverd dat de haatmensch zijn kinderen vergiftigd .Ik heb mijn kinderen opgevoed met ruimte voor andere ideeën en mensen en respect voor een ander. Dat ze op latere leeftijd heel anders zijn gaan denken over allochtonen (je weet toch: PVV al jaren de grootste partij onder scholieren) heeft niks te maken met mijn eventueel falende opvoeding, maar alles met het gedrag van de PvdA-stemmer. Ook van de jeugdleden dus. Wie zijn jeugd verziekt heeft geen toekomst meer.En mensen en kinderen zonder toekomst kunnen we beter terug sturen naar hun eigen zandland. Dan kunnen we hier weer normaal leven en kan Ome Geert ook weer over straat. En Joden, vrouwen, homo’s, honden, rouwstoeten, enz.

    Like

  3. Op de eerste plaats wil k stellen dat Breedveld goed kan schrijven, maar wat hij schrijft begint almaar triester vormen aan te nemen.

    De PVV haat geen moslims, dat is verzonnen, Wilders en velen die op hem stemmen hebben scherpe kritiek op de koran. Daar is naar mij idee niets verkeerd aan, we zijn al tijden kritisch over de bijbel en uiten die kritiek.

    De PVV en aanhang haat niet Europa, maar de EU. Niks mis met Europa, maar alles met de EU.
    Momenteel is men een klasje aan het optuigen waarin elke leerling een gemiddeld cijfer krijgt en meent dan dat er wel een zeven uit rolt. (U weet wel, de bolleboos die flink zijn best doet en veelal een tien haalt en de luiaard die een vier haalt mixen). Mja, maar die zeven komt er niet omdat de bolleboos het voor gezien houdt en zijn boeken dichtslaat en de luiaard nog luier wordt omdat hij het toch wel krijgt. Voilá dat is de EU.

    Like

  4. Sorry dat ik mijn comment op moet knippen, maar anders moet ik een hele procedure door.
    Enfin: de tucht van de markt, is gezond en zorgt voor lage belastingen en daardoor meer groei. Gewoon afrekenen op slechte prestaties en dagdag voor wanpresteerders. Hou je goede dokters aan over, want door een slager wenst niemand te worden geopereerd.
    Links haten? Welnee, ze maken zichzelf aldoor belachelijk en dat is me genoeg.
    Dom. Inderdaad oliedom, na twintig jaar lagere school een zwemdiploma voor zinken en het algemene fietsbewijs.
    Angst…. ? Hoe pathetisch!

    Leuk artikel Boilingpoints!

    Like

Geef een reactie

