Landgenoten,

Zoals u weet hebben wij ook een groep Belgische Vlaamse lezers. De Vlaamse lezer Rob stuurde ons het omstreden filmpje van de burgemeester van Aalst toe. U weet toch, deze ‘dame’ liet zich bovenop een toren op Kreta volblaffen door haar ex-man. Dikke LOL! Alleen, het filmpje is inmiddels van Youtube verwijderd. Op last van de brandweer de burgemeester zelf, worden de filmpjes zo snel mogelijk van het internet gehaald. Een ondoenlijke klus, natuurlijk, want als je er 1 weghaalt, komen er weer 2 voor terug. Het filmpje is zelfs te zien op Liveleak.

En op Telegraaf, natuurlijk. Daar valt ook te lezen dat de tot de nok toe afgevulde burgemeester zich totaal niet schaamt voor haar buitenseks-aktie.
Vlamingen – ‘Belgen’ is uit den boze, geloof ik – noemen haar al de ‘Torenpoeper’. ‘Poepen’ betekent in Vlaanderen iets heel anders dan bij ons, zoals u weet.

Het is niet te hopen dat er ooit filmpjes van onze (vrouwelijke)  burgemeesters opduiken. Ik noem bijvoorbeeld een zekere Guusje ter Horst… Deze alcomobiliste was ooit burgemeester van Nijmegen. O Heer, laat ons dat bespaard blijven! Dergelijke beelden kunnen wij absoluut niet verdragen. Alleen al de gedachte dat er op deze wereld een man rondloopt die ooit zijn mannelijk lid in deze PvdA’er heeft geprakt… Brrr, de rillingen lopen over je rug!

Of die andere tante; Annemarie Jorritsma . Momenteel burgemeester van de lelijkste stad van Nederland, Almerië. Haar seks-filmpje wil je ook niet zien. Mevrouw ziet eruit alsof ze zojuist een dekbed opgegeten heeft.

Maar laat ik eerlijk zijn, ik ben best wel een beetje jaloers op onze Zuidervrienden. Ik wil ook zo’n rel in Nederland. Lijkt me geweldig om zo’n burgemeestertje aan de virtuele schandpaal te nagelen. De bovengenoemde dames zijn overigens uitgesloten van deelname.

Die hebben al genoeg schade aangericht.

Update: Gadver! Die kale ruikt nog aan zijn vingers ook. Zie ik nu pas!