Waarde lezers,

Vandaag lezen wij in Elsevier schokkende cijfers over uitkeringsfraude.

Uitkeringsfraudeurs hebben vorig jaar 119 miljoen euro onterecht ontvangen. Bijna de helft van het bedrag betreft oplichting via de bijstand. VVD-staatssecretaris Paul de Krom (Sociale Zaken) noemt de fraude onacceptabel.

Vorig jaar werd voor 12 miljoen euro aan bezit ontdekt dat voor het UWV geheim werd gehouden. In veel gevallen gaat het om onroerend goed. De meeste onregelmatigheden komen voor in Turkije, Marokko en Suriname.

Wat? Zijn er allochtonen bij betrokken? En dat weet Paul de Krom heel zeker? Het lijkt me sterk dat er allochtonen bij betrokken zijn, want volgens de Linxe Kerk zijn het allemaal lieve mensen die zich binnen no-time aanpassen aan onze Gebruiken & Gewoonten en ook geeft men onze economie een flinke oppepper. Ik zeg: spoeddebat, want zo praat je niet over deze meer dan welkome gasten die uit landen komen die wereldwijd hoog aangeschreven staan.

De nietsverhullende waarheid laat helaas een ander beeld zien. Sommige uitnemers bezitten huizen in het land van herkomst, of zelfs hele winkelstraten. Eenmaal in Nederland (waar het geld kennelijk niet op kan, want niet nader te noemen geldtransporteurs zetten doodleuk hun deuren open, zodat de euro’s ons om de oren vliegen) grijpen deze zielige mensen met een van pijn vertrokken gezicht naar de onderrug, met de mededeling dat men ècht niet kan werken en of er een autkiering aangevraagd kan worden. Nou, dat kan en als het niet snel genoeg gaat, slaat u nog eens met uw vuisten op de balie om het een en ander wat te bespoedigen.

Paul de Krom heeft als uitgangspunt dat alles tot op de laatste cent wordt teruggevorderd. Ik kan enig hoongelach niet onderdrukken, want de heer de Krom laat zich van zijn naïeve kant zien. De enige bevolkingsgroep die er lustig op los mag frauderen, zijn de allochtonen. Zo is het nu eenmaal. Kijk maar naar die ‘vredelievende’ islamscholen die ons voor miljoenen belazeren en er blijkbaar prima mee wegkomen. Deze omvangrijke fraude blijft ONBESTRAFT en dan zal Ali met zijn bezit in Marokko aangepakt worden? Haha!

Via deze grootschalige fraude maakt u kennis met de islam. Want volgens de islam mag je ongelovigen bestelen en bedriegen. Dat verzin ik niet, maar dit staat zo omschreven in het Boek waarvan ik de titel even kwijt ben. Ik weet wel dat dat Boek inmiddels miljoenen doden heeft veroorzaakt, maar da’s slechts een futiliteit.

Hoe komt het toch dat ik zo’n diepe minachting voor deze lui ontwikkel en wat zegt dat over mij? Het kan me eigenlijk geen reet schelen. Deze fraudeurs moeten linea recta het land uit. Met familie en al en tot nooit meer ziens!!

Lees verder op Elsevier en Telegraaf.

Maar we hebben ook goed nieuws! Geert Wilders van de Verzetsbeweging PVV is vandaag jarig. Namens ondergetekende en de medewerkers/lezers/commenters van Boilingpoints zeggen wij: PROFICIAT EN KEEP UP THE GOOD WORK!