Landgenoten,

Ik heb het natuurlijk al veel vaker geroepen; ‘ik stop met bloggen!’ Twee dagen later stond er weer een stukkie…
Maar nu is het anders. De afgelopen twee weken is hier niets door mij geschreven en dat blijft (voorlopig)  ook zo. Het bevalt me prima. Ik ben namelijk helemaal klaar met het nieuws en lees het ook nauwelijks meer. Dit land gaat nergens meer over, de graaicultuur dendert maar door, in de Tweede Kamer gaat het allang niet meer over de inhoud enz.
Kortom; ik ben het kotsbeu.

Wellicht maak ik volgend jaar een doorstart. Of kom ik u tegen op andere sites, maar hier wordt dit jaar niets meer geschreven door mij. Ook het domein ‘Boilingpoints.nl’ vervalt per 1 november. De site blijft wel in de lucht en ik kom hier alleen nog maar als u een reactie achterlaat.

Rest mij nog iedereen te bedanken. Lezers, commenters en passanten.

Wellicht tot ziens!

André – BP.