Gezelligheid op RTL.nl

Landgenoten,

Ik reageer weleens op artikelen op RTL.nl
Zomaar voor de lol de boel een beetje opschudden en zeker als er moslima’s in de buurt zijn. Die gaan, als zij er niet meer uitkomen, meestal plat schelden. Zomaar uit het niets maken ze je uit voor ‘verrotte vader.’ Niet dat het mij iets boeit, maar dat vraagt natuurlijk wel om antwoord. Ik heb na deze onderstaande reactie niets meer van deze ‘dame’ vernomen.
Klik voor een beetje groter.

21 gedachtes over “Gezelligheid op RTL.nl

  1. Tsja, André…had je wat anders verwacht? Het overgrote deel van de moslimgemeenschap hier in NL bestaat uit inteelt. Voor zichzelf denken is geen issue voor deze ééncellige pantoffeldiertjes want als je achter Allah, de grote verkrachter en het sprookjesboek de koran aanloopt hòef je eenvoudigweg niet zelf na te denken. Het zijn maar slaven van hun ideologie, moet je maar denken.

    Like

      • En dan zeggen dat je er niet mee zat 😂😂😂 geweldig dit meneertje is op ze ziel getrapt. Je voelde je zeker aangesproken nadat je mij hier heb geplaatst en nee hoor je heb het ook niet doorgeven jammer nou gelijk je profiel weghalen effe met je rasictiche mattie’s hier babbelen zonder mij vind ik niet rechtvaardig hoor zie je dit bewijst al wat voor een pappie je bent blijk ik tog gelijk te hebben Beterschap kansloze debieltje 😂😂😂

        Like

    • Zal je effe wakker schudden van je downsyndroom of beter gezegt rasictsyndroom! Je vrouw geeft je blijkbaar niet genoeg aandacht dus zoek je het hier op jeetje wat een medelijden heb ik met je ze is er zeker met Mootje van door gegaan vandaar je haat beterschap👍

      Like

    • Moet ik jou nu echt gaan leren dat Allah swt de meest machtigste is op heel deze planeet en ook dat jij je zult verantwoorden na de dood. Jezus is geen zoon van God maar een profeet want Allah swt heeft geen kinderen dus kan Jezus nooit zijn zoon zijn en we zijn weer paar jaar verder tog zie ik veel Nederlanders bekeren hoe komt dat he ze hebben het licht gezien wakker worden enige sprookje die jij kent is al die onzin die uit je muil komt Henkie ga tog een stukje wandelen in plaats zoveel onzin te kramen wordt je niet moe van jezelf😊

      Like

  2. Er is een Amerikaanse zanger die zingt; “Tell me why, tell me why, tell me why… why can’t we live together?” Als ik dat liedje hoor denk ik aan een Westerse man en een Oosterse vrouw. Mijzelf en een moslima. Of ik dit geval André en Khadija. Er zijn wel miljarden andere combinaties te bedenken. Maar ze zijn geen van allen succesvol. Ik wil een blanke man in een driedelig pak en een moslima in boerka schilderen. En dan boven hun hoofden de aangehaalde tekst van die Amerikaanse zanger schilderen.

    Like

    • Helaas deze is een echte Utrechtse geen boerka dat laat ik aan de Nederlandse meiden over die houden van een boerka wij weten wel beter jackie.

      Like

  3. Ja, iedereen denkt dat wanneer de haatdoosch geëmancipeerd is, dat dan het gelazer met het haatgeloof ophoudt. Maar dat is twijfelachtig: de vrouwelijke cultuurverrijker is vaak volstrekt giftig en onbereikbaar. En blijkbaar falen ze allemaal als moeder, want hun dochters groeien op tot broedbak en hun zonen tot Opsporing Verzocht. Het zit allemaal tussen de oren en onder die doek en zou hier niet moeten wonen.
    PS. Google haar naam met het woord PvdA, GsL, D66 of CDA en niet zelden blijkt dat wij haar salaris betalen en de haat subsidiëren.

    Like

    • Ik voel me vereerd zoveel onzin komt er uit je muil ik lach me stuk dank u wel alleen je heb het allemaal mis helaas volgende keer beter bij de bingo🤓 wel je best doen want gokken in hokjes kan je alleen niet voldoende 😂😂😂👌

      Like

  4. Haar zonen groeien op tot; Gezocht, twee licht-getinte jongemannen… Ze is in ieder geval geen pot. Want dat is verboden binnen dat geloof. Ze zegt de islam van haar leven geen vaarwel want dat is ook verboden. Ze wordt waarschijnlijk uitgehuwelijkt aan een arme sloeber die slecht Nederlands spreekt en feitelijk kansarm is. Of aan een bontkraagje op een scooter die acht kinderen wil hebben. Misschien wordt ze uitgehuwelijkt aan een rijke moslim met nog vier vrouwen. Rijk geworden in de drugshandel. En die er dus een harem op nahoudt. Mogelijkheden genoeg!

    Like

    • Misschien moet jij gewoon is effe lekker je smoel houden want er komt alleen maar onzin uit. Dus beter bij jezelf blijven hoopje ellende wat zal je moeder zich schamen voor jou! O wacht die heb je natuurlijk in een bejaarde tehuis gestopt snap je jaloersi ook wel. Beterschap 🤗

      Like

  5. Ach, je zal maar in een klein dorpje geboren worden zoals b.v Ajdir in het Rifgebergte en dan moeten verhuizen naar een beruchte Vogelaarwijk in Utrecht: Lombok. De politie komt daar alleen onder begeleiding van een betrouwbare wijkregisseur, hulpimam of een andere bruggenbouwer.

    Dan moet er een keuze worden gemaakt: zich naadloos aanpassen aan de Westerse cultuur en dus aan den arbeid, liefst zonder hoofddoek of boerka, óf het Salafisme propageren met een militant aandoende naam als Amghar (Leidster).
    Men komt dus uit een vrij woest gebied en geniet hier alle voordelen van de Verzorgingsstaat, vader zit thuis met structurele rugklachten, moeder komt de deur niet uit, een gezinsmanager is kind aan huis om een groot aantal plooien glad te strijken en de maandelijkse Wajonguitkering is een welkome aanvulling voor het gezinsbudget om de touwtjes aan elkaar te kunnen knopen.

    Het risico is dan niet gering dat men zich gaat wenden tot het Salafisme: een politiek-religieus systeem met totalitaire aanspraken, dus in de praktijk géén scheiding van Kerk en Staat. Met dergelijke creaturen is het slecht discussiëren, de opponent – in dit geval een zeer militante moslima – kan dan vervallen in straattaal en dat is slecht voor het algehele imago van de Marokkaanse gemeenschap in ons land. Een etnische minderheid die toch al vaak negatief in het nieuws komt door het regelmatig vervullen van prominente gastrollen in ‘Opsporing Verzocht.’ Ook worden zij verantwoordelijk gehouden voor een groot aantal stille tochten in ons land, voorts grof geweld tegen weerloze agenten, homo’s, ouden van dagen en andere vormen van straatterrorisme.

    De oorzaak van dit afwijkende gedrag is niet alleen de islam, maar ook het veelvuldig trouwen binnen de eigen famillie, huwelijken tussen neven en nichten zijn de gewoonste zaak van de wereld en in een beschaafd land als Nederland noemen wij dit inteelt. Dit kan de oorzaak zijn voor crimineel gedrag, een toevlucht zoeken in het Salafisme en uiteindelijk het plegen van terreur om de islam te promoten.

    Maar er is nog hoop volgens de PvdA: uiteindelijk gaan ze toch aan de arbeid als buurtvader, rapper, hulpimam, drugskoerier, loverboy en de moslima’s gaan de billen wassen van onze oudjes. Of dit werkelijk gaat gebeuren moeten wij nog zien, want men kan maar moeilijk afscheid nemen van de Wajonguitkering en echte integratie wordt verboden vanuit de moskee.

    Volgens de PVV zou er snel een einde moeten komen aan de eeuwigdurende gezinshereniging, anders is het dweilen met de kraan open. Dit allemaal in het landsbelang en speciaal het leefbaar houden van de vele Vogelaarwijken.

    GENOEG IS GENOEG!

    STEM PVV!

    Like

    • Zal je is effe wakker schudden ik ben gewoon Nederlandse net als jij wen daar maar aan rasict! Geboren en getogen in Nederland en ja een echte Utrechtse met volle trots spreek ik dat uit. En mijn vader heeft meer bereikt als de jouwe ouwe kerel. Maar best triest hoor om in hokjes te denken wens je veel beterschap kansloos figuurtje 🤗

      Like

  6. at leefbarbaar; ik kan dat filmpje niet vinden. Het gaat over homofiele moslims en lesbische moslima’s. Ik heb wel gehoord dat mannelijke moslims altijd grote laarzen dragen. Om de achterpoten van schapen in te stoppen. Dan kunnen die schapen niet wegrennen als ze genomen worden!

    Like

    • Jeetje wat een homo haat heb jij zeg ben je vroeger misbruikt je pastoor? Komt je haat daar vandaan jeetje zeg dat lijkt mij niet prettig om mee te maken. Hoop dat een psycholoog je verder kan helpen en je uit je lijden kan helpen zodat je wat meer zelfvertrouwen krijgt en je waanideeën beter zult begrijpen. Beterschap homo hater🤓

      Like

  7. ROFL kameraad!!!!

    Discussiëren met FYA’s is, zo heb ik al lang geleden ontdekt, altijd weer iets ‘aparts’. Een werkelijk onnavolgbare logica. En als je het mij vraagt dé demonstratie waarom dat soort hier geen stemrecht zou moeten hebben. Een middagje kindergarten is er niets bij!

    Like

  8. at leefbarbaar; dank je voor de aanrader. Maar ik lees nooit romans omdat ze niet waar gebeurd zijn. Allemaal fictie… althans veel of weinig fictie. Ik heb ook het geduld niet om een boek uit te lezen. Of het moet een waargebeurd verhaal zijn. Zoals het boek van Ehsan Jami, een ex-moslim, die een adviseur van Eelco Brinkman is en een groep van ex-moslims wilde oprichten. Dat is mislukt. Hij wilde een foto van mijn schilderij van ‘profeet’ Mohammed in zijn boek laten afdrukken. Die foto had ik hem toegestuurd. Maar om de één of andere reden ging dat helaas niet door. Anders had ik misschien ook moeten onderduiken. Voor die vredelievende mensen van dat vredelievende geloof, de islam.

    Like

Geef een reactie

