Asbest-moslims poepen zwembad vol.

Waarde lezers,

Wat is dat toch met dat volk uit Koranië? Ze komen een eisenpakket op tafel smijten, ze komen op onze diverse markten in den lande in onze perziken knijpen en als klap op de vuurpijl komen ze ook nog onze hotelzwembaden volpoepen!

Het gaat om de mensen die hun huizen uit moesten vanwege een hoge asbestconcentratie. We schrijven Kanaleneiland Kameleneiland.

De asbest-vluchtelingen worden momenteel opgevangen in zogenaamde ‘opvanghotels’ in de regio en men heeft het inmiddels al voor elkaar gekregen dat het hotelzwembad gesloten moest worden. Maar waarom sluiting? Bert Plijnaar van het familiehotel Mitland:

Nou, kijk, een zwembadhotel heeft geen toezicht. Dus wat krijg je dan: een zwembad vol met kinderen die er in poepen en plassen, baldadigheden zoals met krukjes gooien. Kijk, het is een kwestie van een andere cultuur. En daarom hebben we besloten dat het zwembad maar even dicht moest.

Oh, je kinderen geen manieren bijbrengen en dit asbest ophoestend luiertuig een zwembad vol laten poepen en pissen, is CULTUUR! Wát een verrijking, om maar even met de woorden van Gerd Leers te spreken.

Maar ik begrijp die cultuur wel. Een ferme drol achterlaten in het zwembad, is hun manier van dankjewel zeggen. Dankjewel voor de opvang. Begrijp dat dan, stelletje xenofobe PVV-stemmers!
Lekker gesubsidieerd een zwembad volkakken… Is dit al een Olympische sport, overigens?

Nog mijn welgemeende excuses voor het bijgevoegde plaatje. Ik googelde op ‘drol in zwembad’ en toen kreeg ik dit. Bij nader inzien bleek het helemaal geen drol te zijn, maar een… Juist.

Enfin, figuren die een zwembad volpoepen, zijn lichtjaren verwijderd van welke beschaving dan ook!

Dienstmededeling: ik ga u een weekje verlaten. Beetje opladen aan het Zeeuwsche strand.

STEM PVV.

 

23 gedachtes over “Asbest-moslims poepen zwembad vol.

  1. “Kijk, het is een kwestie van een andere cultuur.”

    Dit is een opmerking die tot Kamervragen kan leiden van GroenLinks en de PvdA. ‘Discrimineren en stigmatiseren van een kwetsbare etnische minderheid die het toch al zo zwaar te verduren heeft onder het door de PVV geschapen intolerante en onverdraagzame klimaat.’ Die stakkers hebben nu recht op smartegeld plus een fikse schadevergoeding vanwege het aantasten van goede naam, eer en reputatie. Een beetje handige Linkse advocaat kan hier goed geld mee verdienen, zeker in een stad als Utrecht waar de genoemde PvdA de scepter én de subsidiebuidel zwaait.
    Bert Plijnaar kan zijn borst alvast nat maken want dit zaakje krijgt vast nog een staartje in dit politiek-correcte landje.

    En hoe zit het eigenlijk met de Geestelijke Verzorging van deze groep cultuurverrijkers? Is er wel voldoende halalvoedsel aanwezig, gebedskleedjes, kussens, kralen en spiegeltjes? Is de imam al langs geweest voor een bemoedigend woord en waar waren de buurtvaders en de gezinsmanagers tijdens al die uitspattingen?
    Allemaal vragen waar de Wilderiaan geen antwoord op zal krijgen, want we praten hier over uiterst gevoelige zaken.

    In Rotterdam was het ook weer raak, ongetwijfeld waren de kaal geschoren achterhoofden, oostblokkers en andere al bij voorbaat verdachte sujetten prominent aanwezig. Maar de bromsnorren houden dit angstvallig onder de pet want het Zomercarnaval moet nog beginnen en ze willen vooral niet provoceren want er zijn al gnoeg ruiten gesneuveld om over het plunderen maar te zwijgen.

    André, hierbij een prettige vacantie toegewenst, ook voor vrouw en kinderen. In Zeeland kom je hopelijk geen kopvodden tegen, laat staan een boerka. Neem genoeg zonnebrandolie mee!

    Like

    • At Horatius,

      Dank je. We vertrekken pas zaterdagmorgen en volgende week wordt het weer wat minder, dus met het verbranden zal het wel meevallen… Maar goed, met een trui aan, kan je ook prima Jupiler drinken.

      Wat betreft Broeidoeken & Boerka’s: we zitten aan de boulevard in Vlissingen, net zoals vorig jaar. Geen ongewenst elementen te zien! Komt vast door Michiel Adriaenszoon de Ruyter die daar de winkel bewaakt!

      Like

  2. Die neger in het zwembad is wat mij betreft een figuurlijke drol. Linkse Nederlanders zijn ook figuurlijke drollen. Omdat ze in hun broek schijten van angst voor de islam. Hun advies luidt dan ook steeds; “Schop niet tegen het zere been van moslims, als je leven je lief is?!” Schijters!

    Like

  3. Ja de islam heeft overal schijt aan en dat merk je.
    Persoonlijk vind ik het hele verhaal van de asbestwaanzin kostelijk. Dat krijg je ervan als de overheid totaal faalt. Maar graaien doen ze er meer dan ooit. Jammer alleen dat de rekening van al dit falen bij werkende mensen terecht komt en niet bij PvdA en GsL die Utrecht in bezit hebben. Maar goed. stem PVV anders zwem je naast een moskee.
    En nu even dit: http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/mediatheek/nieuws/binnenland/1.1380360
    Kan een meisje over straat in Brussel? Gedraagt de allochtoon zich? Dit meisje liet zich volgen door een verborgen camera zodat wij mee kunnen kijken. Enwatdenkkie? Nee, je kan niet over straat in Brussel zonder lampenkap. Want naast staren, praatje maken (ook na drie keer nee) het gewone gescheld. En dit is een leuke frisse meid, nog geen eens een blonde kanjert of milf. De openbare weg in Brussel is een zwembad vol drollen.
    BP,
    fijne vakantie, harde werkert!! En geniet van je tijd en gezin.

    Like

  4. BP Oewist mee joe en partner en (al grote) B? Fijn verblijf bij de Zeeuwen. Breng ook een bezoek aan de Hedwigepolder?
    Je treft er ook naast zeeuwse meisjes een zoete lekkernij, waar je wel aan mag komen, dewelke vorm aan de drijvende bouten in het bovengenoemde zwembad doet denken. Eet die met roomboter ééj en veg daarna je kleverige vingers af met bv een tissue.

    Gisteren heb ik op Canvas bij Terzake een documentaire gezien. Daar waren naast de presentatrice de burgervader van Mechelen en een of andere moslim bij. Uit de mond van de burgemester kwamen zinnige woorden. Die van de moslim hingen werkelijk als los zand aan elkaar. Taktiek: blijven raaskallen à la Tofu Dubieuski.
    Voor mij belangrijke uitspraak van de maakster: Ik weiger in mijn eigen land mij aan hen aan te passen, door mij anders te moeten gaan kleden, om geen sexistische woorden naar mijn hoofd geslingerd te krijgen of onzedelijke voorstellen te moeten aanhoren.

    Like

    • Fijne vakantie toegewenst, BP! Kijk uit voor overstromingen zoals de Zeeuwen in de jaren vijftig van de vorige eeuw gehad hebben. Je hebt toch wel een plastic roeibootje bij je, voor het geval dat? En reddingsvesten?

      Like

  5. At BP:
    Alles goed met mij zolange geldt:
    Blijve bloggen Kameraden
    “Geef ons Nederland weer terug”
    Geen woorden maar daden.
    Dan gaat dat vliegensvlug.

    Maar oewist wismiladyMasi? Goe hop’k.

    Like

  6. Toen ik het las over dat gedoe met dat zwembad dacht ik: het zou toch niet dat…… En ja hoor! Het is werkelijk ongelofelijk hoe dat soort er telkens toch weer in slaagt om je te verrassen.

    Over dat gedoe met die dame in Brussel heb ik een *kuch* artikeltje geplaatst. Zie mijn URL.

    BP fijne vakantie toegewenst. Ik ben benieuwd naar de foto’s. 😉

    Like

  7. Slecht gedrag wordt beloond: http://www.telegraaf.nl/binnenland/12641129/__Vergoeding_voor_evacus__.html
    Schijten in een zwembad levert dus 1500 euro per maand op, mits je bij familie gaat wonen (die toch al in de zandbak verblijft) plus nog 100 euro per persoon. Daarbovenop een reiskostenvergoeding?? Hoe verzinnen ze het? De baas van Mitros, de woningbouw en graai instelling is Elle Vogelaar. U weet wel, die linxe miljonair met de taalvaardiheid van een goudvis met kaakkramp. En zo is het linxe cirkeltje weer rond en stemt straks weer iedereen PvdA. Stem PVV, anders woon je naast stemvee en een moskee.

    Like

  8. Ja, jullie kennen de oud burgemeester van Amsterdam en oud politiek leider van de PvdA nog wel, Job Cohen. Ik heb het gezicht van Job Cohen nageschilderd met daaraan Jobs lichaam, dat op zijn knieën en ellebogen aan het bidden is, met een witte trui aan en een rode broek die op zijn knieën hangt en die zijn blote kont gereed houdt voor een minaret die in zijn kont wil steken. Vlak voor de confrontatie met de minaret smeekt Job Cohen; “Please, take me Allah!!! I’m Job Cohen…” Op de witte trui van Job staat met rode letters “PvdA” geschilderd. Want ik keek pas geleden naar het winnende werk van de Inktspotprijs 2011 op internet en daar zag je een biddende jongen op zijn knieën en ellebogen met een kruis met Jezus erop in zijn kont steken. Vanwege het pedofiele misbruik door geestelijke leiders van de Katholieke kerk. In één van de reacties onder de cartoon staat; “Eigenlijk zou iemand Job Cohen moeten schilderen met een minaret in zijn hol!” Dus dat heb ik eventjes gedaan! Morgen als mijn politieke spotprent droog is ga ik het fotograferen en de foto’s digitaal naar allerlei instanties sturen. Maandag laat ik zo’n twintig foto’s ontwikkelen van de spotprent bij de fotozaak en stuur ik op per post naar Job Cohen, Koningin Beatrix, Jerusalem Post en bijvoorbeeld Geert Wilders. Ook stuur ik ze op naar een aantal islamitische instanties en moskeeën. En natuurlijk naar de PvdA en GPV. En naar bijvoorbeeld Elsevier, AmsterdamPost, BP en Het Vrije Volk. Meestal krijg ik nul op rekest of ze vertellen dat ze mijn werk treffend vinden maar ze doen er niks mee omdat ze al een aantal vaste cartoonisten hebben. Ik heb pas geleden een reactie gekregen van BP dat ie wat zou publiceren. En een reactie van de politieke leider van de Spakenburgse Vrijheids Partij die koffie bij me wil drinken en mijn schilderijen wil bekijken. Job Cohen is een Nederlandse Jood. Daarom stuur ik een foto naar de Jerusalem Post met een Engelse toelichting. Als mensen nog een idee hebben voor een anti-islam schilderij dan lees ik het graag!

    Like

  9. De politieke spotprent over Job Cohen is klaar! Aan het eind van de middag was ie klaar. Heb toen vlug een digitale foto van het schilderij genomen. Maandag laat ik 20 foto’s ontwikkelen in de fotozaak, 1 uur service. Wie zijn emailadres door geeft aan tamelen45@zonnet.nl krijgt zo’n digitale foto van mijn politieke spotprent over Job Cohen toegestuurd! Daarmee mag je doen wat je wilt. Vanavond duik ik eventjes met mijn buurvrouw ons stamcafeetje in en daarna ga ik die digitale foto weer versturen naar kranten, tijdschriften, webredacties, politieke partijen enzovoorts. BP heb ik de foto al toegestuurd.

    Like

  10. Besten
    gisteren 20.00 uur zond de linxe staatspropaganda NOS-journaal een fragment van dit filmpje uit: http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/mediatheek/nieuws/binnenland/1.1380360
    Dit gaat dus over het meiske in Brussel dat continu wordt lastig gevallen door Noord-Afrikanen.
    Nu is het al diep triest dat de NOS dit niet zelf kan bedenken, opnemen en uitzenden, want hier is het vaak net zo erg, in alle steden N.B. Maar dat de NOS wacht tot de Belg hier mee komt en dan vervolgens wat fragmenten uitzendt en dan sterk de nadruk legt op het feit dat het maar een enkeling is die dit gedrag vertoont. We mogen er beslist geen bevolkingsgroep op aan kijken. Lol. Hoe dom policor kun je zijn? Want dit gedrag vindt overal plaats. In Nederland en België, door jong en oud nutteloos stoepvolk, door goede moslims en slechte moslims. Alle reden om er een groep op aan te kijken, zou ik zo zeggen.
    Eerder van de week zond dezelfde linxe NOS al een reportage uit over Palestijnen en hoe fijn het is daar voor vrouwen om in een tent op het strand te lopen want dat hoort daar zo. Echt waar. Het feminisme wordt iedere dag weer vermoord door….. feministen. Stem PVV, anders kan je dochter niet over straat en woon je naast een moskee.

    Like

  11. In het filmpje kwam ook een moslim naar voren die zei dat het hem speet om te zeggen maar in de moskee lopen vrouwen bedekt en mannelijke moslims mogen helemaal niks. Ze kunnen zichzelf niet eens aftrekken omdat ze besneden zijn. Een Belgische burgemeester zei dat de vrouwen in de moslimgemeenschap als tweederangs burgers worden gezien. En die mannelijke moslims stralen dat uit naar de hele Belgische samenleving. Eigenlijk iedere samenleving in de wereld. Mijn buurvrouw zei dat die moslima’s regelmatig flink op hun donder krijgen en moeders krijgen op hun sodemieter van hun kleine zoontjes. Vrouwen worden altijd onderdrukt door mannen in de moslimgemeenschap als gevolg van het grote Sprookjesboek. Eigenlijk onderdrukt het grote Sprookjesboek ook de mannelijke moslims. Het grote Sprookjesboek is het grote kwaad in de wereld.

    Like

  12. Besten
    en nog eens: http://www.nrcnext.nl/blog/2012/08/01/he-pssst-meisje-geef-antwoord-vuile-hoer/
    Zelfs op de meest walgelijk linkse krant van Nederland heeft dit artikel indruk gemaakt. En al mag de redactie de multikul aanbidden en policor rotzooi blijven schrijven, de 500 reacties van de lezers (allemaal ook linx?) liegen er niet om. De openbare weg in tal van steden wordt verziekt door de primitieve haatmensch. Maar dat wisten we al. NRC-volk heeft er zelf om gevraagd, Janmaat verguisd, Pim vermoord en oom Geert intens gehaat en nu kunnen jullie vrouwen en dochters nauwelijks meer over straat. Tevreden zo? Al een hoofddoekkie gekocht? Stem PVV anders loopt een Fin met je mee.
    BP, je foto is een dikke, kale negert met speknek in zwembad. Hij zit daar wel voor l*l, dat wel, maar komt niet uit een endeldarm.

    Like

  13. Aan allen: heb einige tijd geleden een comment op linkdump van AP geplaatst na de eerste berichtgeving over asbest-
    overlast in -laat ik in de hier genoemde stijl blijven- Kameleneiland. Mijn laatste info luidt(en dat heb ik uit diverse kranten + het journaal) dat ze maar heel weinig asbestdeeltjes hebben gevonden. Op AP gaf ik al aan dat dit soort “acties” van overheidssnuffelaars mij een tikkie te toevallig zijn, sterker: ik vind ze ronduit VERDACHT. Gaslucht is ook zo’n leuke… Ik denk namelijk steeds vaker aan inkijkoperaties/nieuwe stijl. Ik heb maar één advies: blijf ALERT, slik niks meer van die hotemetoten zonder de boel te checken..!!! Voor meneer Plijnaar heb ik ook nog een praktisch kadootje in de vorm van een pdf. Kijkt hij de volgende keer wel uit wie hij over de vloer laat…
    http://tinyurl.com/7zl4y95

    Like

  14. Besten
    en nog eens : http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2012/08/steven_de_jong_is_duidelijk_zelf_nog_nooit_nagefloten.html#comments
    De linxe haatfabriek NRC heeft inmiddels bedacht dat allochtonen zich wel goed gedragen op straat. Dodelijk geschrokken van het commentaar van hun eigen lezeressen, die geheel andere vruchten plukken van onze verrijkte kultuur.Een of andere milieunazi van GsL heeft er een stukkie over geschreven en wordt gefileerd op GeenStijl. Moraal van zijn verhaal: als je niet onder je bed kijkt zitten er ook geen spoken. Stem PVV anders lees je straks verplicht de NRC.

    Like

Geef een reactie

