Kunst op Boilingpoints deel 1.

Landgenoten,

Het commandocentrum is weer bemand. We zijn weer terug van een vakantie aan de Westerschelde, de stad van Michiel de Ruyter om precies te zijn.
Ik moet nog wel even wennen, hoor, want wát een cultuurshock zeg! Die flat van ons gaat steeds meer op een Vogelaarflat lijken. Even een weekje weg en je oogjes gaan open. Ik begrijp dat geheime wapen van de islam nu ook steeds beter; de baarmoeder.

Aan allerlei Gutmenschen die per abuis op deze site terecht zijn gekomen: dit is geen nazi-site en wij doen niet aan Hitler-verheerlijking, maar u bevindt zich op een pro-Wilders-blog. O wacht, dat is voor jullie hetzelfde hè… Ach, u moet ook maar zien, want we beginnen met ingezonden kunst van medewerker Jack Terrible! Deze kunstschilder laat heel arty zien dat die intolerante Oostenrijker met dat malle snorretje veel gelijkenissen vertoonde met die andere massamoordenaar. Eh, ben even zijn naam kwijt. Hebbes, de ‘profeet’ Mohammed, die bedoel ik. Beiden haatten Joden en andersdenkenden. Voor wie het nog niet wist; ‘Mein Kampf’ is nog steeds een bestseller in de Arabische wereld. Zegt genoeg en hiermee kunnen we ook het gelijk van dit schilderij aantonen.

Deze week weer een verhaal, waarde binnenlanders.

Jack, bedankt voor de inzending en je andere werken komen binnenkort ook voorbij.

13 gedachtes over “Kunst op Boilingpoints deel 1.

  1. Welkom terug Andre. We hebben je wel gemist de afgelopen week.
    Het schilderij boven het artikel is Kunst (ja, met een grote K) Dit is tenminste subsidiewaardig. Maar ja, dán krijg je het juist niet.

    Like

  2. Ik woon ik een wat sjieke wijk van Amersfoort. Ik kreeg het advies om wat sjieker te gaan wonen en niet in een goedkope achterstandswijk omdat daar veel criminaliteit heerst, denk aan moslims. Maar ik heb nu onder mij en links en rechts schuin boven mij allemaal moslims wonen. Dus… ik ben weinig met dat advies opgeschoten. ‘profeet’ Mohammed en Adolf Hitler wilden beiden de wereld veroveren. De volgelingen van de ‘profeet’ zijn er nog volop mee bezig. BP, bedankt dat je mijn kunst gaat plaatsen want door de islamisering maak ik steeds anti-islam schilderijen. Om de ogen te openen van Linkse, Rechtse en Nieuwe Nederlanders. Het liefst maak ik mijn schilderijen wereldbekend. Bedankt voor het compliment, Hans Kramer! Dat compliment moet ik wel doorvertellen tegen mijn kennissen en collega’s bij de Sociale Werkplaats! Ik heb zo’n vier_ tot vijfhonderd schilderijen thuis, weinig aan verdiend, het kost alleen maar geld. Maar… hobby’s kosten altijd geld. Dat heb ik er met alle liefde voor over. Ik kan heel moeilijk afstand doen van mijn schilderijen. De regering heeft gelukkig de subsidiekraan dichtgedraaid voor al die professionele kunstenaars die een abstract schilderij maken en daar duizenden euro’s voor vragen. Een kind kan het beter!

    Like

  3. Ik wil nog wat over het schilderij van Hitler (Mohammed de Tweede) vertellen. Een blanke kunstenares op de schilderclub vergeleek Geert Wilders met Adolf Hitler. Daar was ik zo pissig over. Toen heb ik het schilderij bedacht van Muhammad the Second. Dat was een shock voor de hele schilderclub. Ik ben er inmiddels weg omdat er moslims kwamen schilderen en die konden zich weleens aan mijn schilderijen storen met alle gevolgen van dien. En ik mocht dus niet meer anti-islam schilderijen maken. Toen ben ik opgestapt.

    Like

  4. Ja, iedereen die niet enthousiast over de islam wordt dagelijks over 1 kam geschoren. Voordat je het weet ben je een Adolf of een Breivik. Maar het kan ook erger. Je kunt moslim zijn. Of VARA-lid. NRC-lezer, Job Cohen, Rozenluller. Imam. Geit. Streptokok. Het kan echt erger, ik prijs mezelf gelukkig.
    Mooi schilderij Jack!!

    Like

  5. Ha Gerrit, ik heb pas geleden die achtergrondinformatie gelezen en met mijn muis op een link geklikt die heet; Wat zijn ze met alle christenen van de wereld van plan? Dan zie je een YouTube filmpje over Tunesië, hoe een moslim die Christen geworden is levend de keel wordt doorgesneden door een gemaskerde moslim met scherp mes. De gemaskerde bidt hardop tot Allah (citeert teksten uit de koran) en snijdt het hoofd van zijn ex-geloofsgenoot (ex-ideologie-genoot) helemaal eraf. En houdt het losse hoofd in zijn hand vast. Ik ben bezig om van dat gebeuren een mooi schilderij te maken. Ter ere van de Christen!

    Like

Geef een reactie

