Landgenoten,

Uw webmaster waart ook rond in andere uithoeken van het internet, of dacht u dat ik alleen hier actief was? Nee toch, is slecht voor de geestelijke gezondheid, dus een afreageer kamertje, zeg maar een soort zuurstoftent, is hard nodig. In de rechterkolom van deze site vindt u een aanklikbaar plaatje en u komt op Stuck In The Old Days terecht. Houdt u daarbij de Ctrl-toets ingedrukt en de site zal in een nieuw tabblad openen.

Mensen die wat hebben met de jaren ’60 en de jaren ’70 van de vorige eeuw, moeten beslist even gaan kijken. U treft louter foto’s aan en alle foto’s zijn aanklikbaar. Foto’s van pop-iconen uit die tijd, vintage, retro, historische figuren, analoge fotografie enzovoorts. Ik doe dit overigens al ruim een jaar en ik heb inmiddels ruim 400 volgers. Kijk gerust eens rond!😉 Einde reclame.

On-topic: ik ben momenteel in discussie op Facebook. Met iemand met de account-naam ‘Groenlinks-Hoogeveen.’ U voelt ‘m natuurlijk al aankomen…

Ik zal deze discussie in het eerstvolgende stukkie plaatsen.

Stay tuned.