Waarde lezers,

De PVV-nieuwsbrief van 10 augustus:

Vrienden en vriendinnen,

Vrijdag 24 augustus presenteert de Partij voor Vrijheid haar complete kandidatenlijst. Ook zal Geert Wilders een campagnespeech houden.
De speech en presentatie vinden plaats in Ahoy, Rotterdam.
 
Wilt u erbij aanwezig zijn? Dat kan! We hebben nog een beperkt aantal plaatsen beschikbaar.
Opgeven kan door uw volledige naam (alle voornamen en achternaam) en geboortedatum door te mailen naar pvv.pers@tweedekamer.nl

Let op: U dient zich vóór aanstaande donderdag 16 augustus, 12:00 uur aan te melden.

Wacht daarom niet langer en meld je zo snel mogelijk aan! Wie het eerst komt, die het eerst maalt, en vol is vol.

Zou dat ‘vol is vol’ verwijzen naar Hans Janmaat, die o.a. voor deze uitspraak voor het hekje moest verschijnen? Zou mooi zijn!

Enfin, ik heb meteen gemaild en gevraagd of deze bijeenkomst overdag of ’s avonds plaatsvindt.
Ik kreeg binnen een uur een mail terug met als antwoord:

De inloop is tussen 19.00 en 20.00 uur. Het begint om 20.00 uur.
Er zijn geen kosten aan verbonden.

Mooi! Stomme vraag van mij, eigenlijk, want PVV’ers werken overdag.
Maar goed, ik heb me meteen aangemeld en wacht nog op de uitnodiging.

Wie gaat er nog meer??