Wat doet de politie eigenlijk wél?

Lezers,

Even snel twee links inzake het falen der Hermandad.

‘Even snel twee links’, klinkt alsof het irrelevante zaken betreffen, maar achter dit politie-falen schuilt enorm veel leed!
Op ‘De Dagelijkse Standaard’ een verhaal van Joost Niemoller. Tarwewijk te Rotterdam. Een Autochtoon wordt al vier jaar geterroriseerd door ‘hangjongeren.’ (Lees: allochtonentuig)
Het enige wat de politie kan uitbrengen is: ‘Gaat u maar verhuizen.’ Lees het schokkende verhaal HIER.

Een ander voorbeeld:

Hilversummer Rinus van Poelgeest kan er niet over uit. Half juni werd zijn 24-jarige dochter Samantha door volgens hem een groepje Antillianen uit Almere met een boksbeugel bewerkt op een uit de klauw gelopen feestje aan de Erfgooiersstraat in Hilversum. Maar nog altijd maakt de politie geen werk van de zaak.

Antwoord van de politie:

Er is nog geen werk van gemaakt, omdat voorrang wordt gegeven aan andere zaken.

Het slachtoffer mist vier voortanden en ook haar kaak is gebroken.
Geen prioriteit…

6 gedachtes over “Wat doet de politie eigenlijk wél?

  1. Wat ik me afvraag, als ik het tenminste in dit land mag zeggen… wordt het niet eens tijd dat we in NL een eigen militie oprichten?

    Ben ik gek, als ik deze vraag stel? Weet je wat? We vragen het m/mv de rechter! Die weet het vast wel!!

    Ik bedoel, die hebben ook kinderen,….. toch?

    Like

  2. Gevalletje Tarwewijk. Helaas, verhuizen is het enige dat rest. Media en overheid zullen nooit erkennen dat het wangedrag van haatjeugd puur racisme is en iedere oplossing blijven frustreren. Zo ook trouwens De Dagelijkse Standaard, wat een anti-PVV site is, dus ook een anti Henk&Ingrid site is. Veel bejaarden durven ook niet meer over straat en worden dagelijks belaagd, maar die groep haalt de publiciteit al helemaal niet.
    Voorheen ging er een gevoel van Lente door de stad met de opkomst van Leefbaar Rotterdam en Pim en die kreeg dan ook het mandaat van de bevolking om aan te pakken. Maar helaas zijn de allogs in de meerderheid nu en die stemmen allemaal PvdA, zodat ze nimmer hoeven te werken. En helaas is Leefbaar Rotterdam ook niks meer; een clubje van baantjesjagers onder de leiding van een mislukte politieman met nauwelijks meer leden dan de PVV.
    Alleen massale deportatie kan het tij keren, maar dat zie ik niet gebeuren
    Verhuizen is de enige optie; honderduizenden Rotterdammers gingen je voor.

    Like

  3. Ben jaren geleden getuige geweest van een “lynchpartij” van een aantal bezorgde vaders tegen 2 agenten die het waagden een pedofiel te verdedigden. Hier paste ik toen al het gezegde “horen zien en zwijgen” toe. Dat geldt voor mij nog steeds. Als ik zie dat een agent wordt gemolesteerd draai ik mij om en loop weg. Heb niks gezien, keek ergens anders naar. Deze geüniformeerde beroepsgroep zal ons autochtonen ook niet helpen als het er op aan komt. Op deze manier ondervinden ze datgene wat ze een ander ook aandoen.

    Like

  4. Zal ik jullie eens wat vertellen? Als situaties(die volgens mijn inschatting alleen maar erger zullen worden) zoals in de Rotterdamse Tarwewijk niet snoeihard en radicaal worden aangepakt, lees: uitgeroeid, krijgen we niet alleen hier een burgeroorlog. In België en GB zijn de tekenen daarvan al zichtbaar. Paralelle samenlevingen van allochtone wijken waar het voor ongelovigen(incl. de politie) verboden is te komen. Dat krijgen we hier ook. Dat pest-gedrag, daar begint het mee. Mijn advies: bel in zo’n geval het woonhuis van de burgemeester PLAT, iedereen die last heeft van tuig gewoon de burgemeester bellen en BLIJVEN BELLEN tottie een ons weegt. De burgemeester is nl. hoofd van de politie en is verantwoordelijk voor orde en veiligheid. Daar betalen we belasting voor, toch? Ander voorbeeld: als hele woonwijken autochtonen door tapijtvreters geterroriseeerd worden en de plaatselijke overheid weigert in te grijpen, gewoon een flinke poos de plaatselijke belastingaanslag INHOUDEN tot nader order! Daarbij verdient het aanbeveling gezamelijk een advocaat in de arm te nemen om argumenten kracht bij te zetten. Tip: zet alle pesterijen meteen op internet of YT.
    Mail ook degenen in deze lijst: http://tinyurl.com/84r2jh7
    Niet geschoten is ALTIJD mis!

    Like

Geef een reactie

