echte_rotterdammer
Landgenoten, maak kennis met de Echte Rotterdammer! De foto is ingestuurd door Leefbarbaar. Zo ziet de Echte Rotterdammer anno 2013 er dus uit, voor wie het nog niet wist. Een wandelende gevangenis, want de Baardman bepaalt de dresscode. Links Nederland noemt dit ‘folklore’ dan wel ‘klederdracht’, om het een en ander nog wat krampachtig op te leuken, maar wij ‘intoleranten’ noemen het wandelende piketpaaltjes van de Religie v/d Onderwerping.

Alleraardigst is natuurlijk dat mevrouw een leuke tekst op het bord heeft geschreven. Doe maar aanvullen. Echte Rotterdammers… hebben verschillen religies maar helpen alkaar.
Fantastisch Nederlands ook. Zeker geleerd op Zwendelschool Ibn Ghaldoun, haha! O, daar mogen we natuurlijk niet om lachen. Deze ‘kwetsbare’ school die het ‘doorgaans fantastisch goed doet’, maar soms wat onhandig met examens omgaat, is al genoeg negatief in het nieuws. 

En zoals Leefbarbaar in zijn mail ook schreef; de ECHTE Rotterdammer zal zich omdraaien in zijn of haar graf als je hiermee vergeleken wordt. Er is namelijk niets Rotterdams aan. Want de ECHTE Rotterdammer was/is toch van het kaliber niet lullen, maar poetsen? De handen uit de mouwen steken. Dat werk. Welnu, dat zie ik bovenstaand slavinnetje van de Islam nog niet zo gauw doen. Als zij zich vijf dagen per week bezighoudt met vrijwilligerswerk, bejaarden wast of zich anderszins nuttig maakt via (betaalde) arbeid, neem ik eerder genoemde ‘vooroordelen die nergens op gebaseerd zijn’ [/Gutmensch-modus-uit], meteen terug.
Tot die tijd ga ik er van uit dat zij haar financiële schaapjes op het droge heeft en riant gebruik maakt van de Verzorgingsstaat zoals wij die nu kennen.

Zij zal waarschijnlijk niets gaan merken van die zes miljard extra bezuinigingen die voor volgend jaar op stapel staan. Het klinkt wellicht vrij bizar, maar ik zie ineens een overeenkomst tussen deze moslima en Mark – ik lach me rot, haha! – Rutte. Beiden zijn slaven. Zij is slavin van de Islam en hij is slaaf van ‘Brussel’. Als Mark niet kan slapen, wat ik mij overigens goed voor kan stellen, telt hij geen schapies, maar procenten. 1… 2… 3… Ho! Stop! Verder mag niet van ‘Brussel’.

Ik snap sowieso niet wat de Nederlandse politici nog in de Kamer te zoeken hebben. ‘Brussel’ bepaalt, dus je kan er net zo goed 150 etalagepoppen neerzetten. Waarschijnlijk hebben die onze economie nog eerder op poten dan die Landverraders die er nu zitten.
Er komen dus weer extra lastenverzwaringen aan. Zelfs Rutte zegt dat dit slecht is voor de economie. Maar hij heeft geen keus. Bang voor een ferme tik op de vingers van de bovenmeester van de EUSSR.
En het Nederlandsche Volck? Die zal de straat niet op gaan, want wij missen dat ene gen. Het Protest Gen. Hebben we niet. Wat dat betreft heb ik toch wel – en daar komt ie, ik gebruik het woord niet graag – RIZPECT voor den Seculiere Turk die wel de straat op gaat als hem of haar iets niet bevalt. Trouwens, wat zijn die ECHTE Turkse vrouwen mooi, hè! Ik zou daar best een kunstje op kunnen, maar op die info en nadere details zit u waarschijnlijk niet te wachten.

Landgenoten, een goed weekend en pas goed op uzelf.
BP.