Waarde lezers,

In tijden van aanrandingen, verkrachtingen en andere etnische ongemakken, is het wellicht geinig om LOL!stukkie neer te gooien, hierzo. Het artikel is van december 2015 en de kop luidt: ‘Vluchteling maakt ongewild ballonvaart.’
Haha, ook nog eens in Zuiderburië, landgenoten. Een Irakees hielp een handje mee met het laten opstijgen van een luchtballon en op een gegeven moment riepen de passagiers ‘laat los!’, maar de beste man verstond geen woord Nederlands, dus bleef hij aan de rand van de mand hangen… Haha, LOL, man.
Trouwens, op oudejaarsavond riepen de Keulse vrouwen ook ‘laat los!’, maar dat werd ook door niemand begrepen. Anyway, de passagiers hebben de hevig geschrokken Irakees in de ballonmand gehesen en de Mohammedaanse slipperdrager maakte een vlucht van anderhalf uur. Is weer eens wat anders dan een rondje tapijtvliegen.

Overigens kan ik me geen ergere vorm van luchtvervuiling voorstellen en Groenlinks maar janken over al die kolencentrales en zo. Ik vind dit veel erger en ik vraag me af of we deze man niet kunnen aanklagen, want hier krijgen we hoogstwaarschijnlijk atmosferische storingen van. Om over het alsmaar groter wordende gat in de ozonlaag maar niet te spreken. Hier hoor je de milieupolitie niet over.
De overige passagiers kwamen trouwens met de schrik vrij.

Om nog even terug te komen op het beschermen van vrouwen tegen testosteronbommetjes uit Aanrandië, de volgende tip en we hebben ook beeld:

Bacon yourself! Pak me dan als je kan. Toe maar, neem maar een hapje…
Nu wordt het lastig hè, stelletje Koranderthalers.