Flüchtlinge dol op Aldi bier.

Waarde lezers,

Even een fotootje gepikt van Face Smoelboek. Volgens degene die de foto heeft gepost, was dit alleraardigst tafereel te aanschouwen nabij ‘Heumensoord’, u weet wel, da hell, nog erger dan Syrië, als we sommige ‘flüchtlinge’ mogen geloven. Maar volgens mij zijn dit helemaal geen ‘flüchtlinge’ uit Syrië, maar dienstweigeraars uit Eritrea en aanpalende gebieden. Elke man moet de dienstplicht vervullen in Eritrea, maar hé, als we nu eens de overkant kunnen bereiken en we weten uiteindelijk West-Europa te bereiken, dan zitten we geramd! Zo boek je dus een vakantie voor het leven.

Ik heb weleens met de gedachte gespeeld om Intertoys binnen te wandelen en dan een degelijke rubberboot te kopen. Met peddels uiteraard. En na een ‘barre en mensonterende reis’ ga ik proberen aan wal te komen in Turkije… Huilend en misschien nog gerold in een paardendeken, maar anders naakt. Totale ontreddering. Eenmaal binnen in het opvangkamp, valt het masker af en begin ik meteen met klagen over vieze toiletten, geen privacy en het eten wat ik krijg, gooi ik gewoon weg, want het is niet te vreten. Omdat ik toch niets te doen heb, ga ik een demonstratie organiseren en loop ik vervolgens op straat met spandoeken waarop te lezen valt dat het hier allemaal zo vreselijk slecht is. Ook eis ik leefgeld en als ik dat niet krijg, schakel ik een advocaat in. Tevens roep ik vijf keer per dag luidkeels dat ik een volbloed atheïst ben en mensen die er anders over denken,  bedreig ik en mishandel ik.
Wat denkt u, waarde landgenoten, wat zal de Turkse overheid met mij doen? Als ik geluk heb, gooien ze mij het land uit, en als ik pech heb, beland ik in een vochtige kerker voor tenminste twintig jaar.

Waarom faciliteert en betaalt men dit in Nederland dan allemaal wél??

Hier moet iets groters achter zitten. Een overheid die Ons Nederlanders financieel uitmelkt en tegelijkertijd op de tweede plaats zet, om vervolgens een Achterlijke Cultuur te importeren? Door wie worden de heren politici eigenlijk aangestuurd en betaald, want zo dom zijn ze toch niet dat men niet ziet dat dit op termijn volledig uit de hand gaat lopen?

Gelukkig wordt de groep tegenstanders van onze foute overheid steeds groter. ‘Nóg een AZC?’ vraagt de inmiddels bezorgde provinciaal en binnen no time wordt de hooivork uit de schuur gehaald en hangt men hier en daar wat varkensvleesproducten op. Dat schijnt af te schrikken.
Maar ook in de grote steden vindt met grote regelmaat een demonstratie plaats en het is al voorgekomen dat iemand met een varkensmuts op het hoofd in de cel is geflikkerd. Is namelijk hartstikke aanstootgevend voor de teenslipperdragende tapijtvliegers op deze ooit zo mooie Nederlandse bodem.

Weet u wat ik pas aanstootgevend vind? Een moslima met een hoofddoek. Zij mag namelijk haar schoonheid niet aan mij tonen, want stel je voor.

En dat vind ik dan weer een belediging.

5 gedachtes over “Flüchtlinge dol op Aldi bier.

  1. Iedereen die bang is voor een islamitische invasie, kan weer een beetje gerustgesteld zijn na het zien van deze foto. Dit zijn beslist geen moslims, want ze sjouwen met bier. Uiteraard is het niet voor eigen gebruik, want bier is immers haram. De kans dat ze het voor iemand anders halen (bijvoorbeeld een Nederlandse AOW ‘er die slecht ter been is en op het idee komt twee van die aardige jongens, die verder toch niet veel te doen hebben, te vragen een kratje bier mee te nemen, als ze toch naar de supermarkt gaan) is vrij klein. Moslims hebben immers zeer principiële standpunten als het gaat om de omgang met haram producten. Ook de kans dat het iets met ‘werk’ te maken heeft is minimaal. Zie ook het grappige en leerzame filmpje van Pat Condell getiteld ‘Islam in the workplace’. Hierin is o.a. sprake van een moslim die in een supermarkt werkt en weigert alcohol en varkensvleesproducten aan te vullen.

    Ook na de massa-aanrandingen in Keulen hoorden we soortgelijke geluiden. Slachtoffers en ooggetuigen verklaarden dat de aanranders in beschonken toestand verkeerden. Onmiddellijk volgden verklaringen van islamitische belangenbehartigers dat de daders DUS geen moslims waren. Moslims zijn immers nooit beschonken?

    Wat de verklaring is voor het feit dat asielzoekers eten weggooien, weet ik niet. Het COA zal toch niet zo stom zijn om haram maaltijden in te kopen? De speciale wensen van de moslim vluchtelingen zijn al sinds jaar en dag bekend en worden bloedje serieus genomen. Misschien heeft het eenvoudigweg te maken met het feit dat dit eten bereid is en aangeraakt door ongelovige Nederlanders. Of nog erger: door een ongelovige Nederlandse VROUW.

    Like

  2. Dat deze volksverhuizing (ook wel een Invasie genoemd door de realisten onder ons) op termijn volledig uit de hand gaat lopen moge duidelijk zijn.

    Wat zou een oplossing kunnen zijn voor deze urgente problemen: de gang naar de stembus of de aanschaf van een Kalashnikov om zelf onze vrouwen en dochters te beschermen tegen de bronstige barbaren?

    Maar we leven toch in een Rechtsstaat, waar Justitie en het politieapparaat garant staan voor de Openbare Orde en Veiligheid? zal de argeloze autochtoon tegenwerpen.

    Er zijn echter helaas gevallen bekend dat vrouwen aangifte doen vanwege aanranding door asielzoekers en dan te horen krijgen dat men dat beter niet kan doen omdat hun naam en adres ter kennis worden gebracht aan de daders en dat kan voor hun slecht aflopen. Ook zou een eventuele rechtszaak en dus publiciteit een zekere Geert Wilders in de kaart spelen.

    Een Rechtsstaat en een Samenleving die dergelijke normen hanteert is ziek en waarschijnlijk zelfs in de terminale fase, uiteindelijk een gewillige prooi voor de radicale islam en dus rijp voor een islamitisch kalifaat.

    Intussen draait de asielzoekersindustrie na enkele magere jaren weer op volle toeren en heeft nu het begerige oog laten vallen op de leegstaande panden van V&D om nog wat Bezettingstroepen te huisvesten. Gezellig winkelen dus op de zaterdagmiddag met vrouw en kinderen terwijl de bronstige baardmannen gretig grijpen naar alles wat blond en ongelovig is. Na gedane arbeid staan Linkse activisten klaar met erectiepillen om deze kennismigranten weer op de been te helpen en verder op weg te helpen bij hun pogingen om in te burgeren.

    Niks geen schriftelijke cursus dus, maar de harde praktijk.

    Is men uitgeprocedeerd dan kraken deze activisten wat woningen om de barbaren woonruimte te verschaffen en worden ze vervolgens doorverwezen naar de Linkse advocatencollectieven die de traditionele smoes hanteren dat deze stakkers bij een gedwongen terugkeer worden gemarteld.

    Komt er op korte termijn een einde aan deze complete waanzin, of staan we nog aan het begin van een Europees drama wat wel eens op een burgeroorlog zou kunnen uitdraaien?

    Met het komende Lenteoffensief voor de boeg staan we er slecht voor en kan men slechts hopen op de stembus, want in een groot aantal landen zullen de politieke partijen die faliekant tegen deze invasie van moslims en nobele wilden uit Afrika zijn aanmerkelijke winst gaan boeken.

    Dit zou in de praktijk het einde van de EU kunnen betekenen; dus o.a. geen open grenzen meer en zou volgens de Linkse kerk het licht kunnen uitgaan.

    In deze malle prietpraat geloven wij niet en dus stemmen wij met een gerust geweten in april a.s. NEE!!! tegen het schrikbewind van Brussel, Straatsburg, Mekka, Merkel, Juncker en andere collaborateurs met de Radicale Islam.

    Like

  3. En dan durven ze nog te klagen dat ze te weinig “leefgeld” krijgen.
    Geen leefgeld geven, maar voedselbonnen. Niet inwisselbaar voor alcoholische dranken daar worden ze alleen maar agressief van.

    Like

Geef een reactie

