Over de Raciste Sylvana S.

Nationalisten,

Ik ben een tijdje afwezig geweest en ik kan u vertellen dat ik in de tussentijd sterk ben geradicaliseerd. Ik zit nog net niet met een witte puntmuts op de bank, maar het scheelt niet veel. Ik poets mijn kunstgebit met tandpasta van het merk ‘White Power’ en voel me 24/7 trots op mijn hele Blankzijn. Want we mogen weer op kleur selecteren, landgenoten! En dat komt allemaal door blankenhater Sylvana S. Deze verzameling dode huidcellen heeft het continu over ‘witte mensen’, dus dan mogen wij ook mensen op huidskleur selecteren toch? Neen. Wij Blanken deugen op voorhand al niet, want we zijn allemaal, lees allemaal medeplichtig aan de slavernij! Dus puur naar huidskleur kijkend, stelt dit stuk vuilnis dat we allemaal schuldig, dan wel medeplichtig zijn. Dus ook mijn weerloze kind’ren die zich niet kunnen verdedigen tegen deze Zwarte Raciste… Liggen de voorgedrukte aangifteformulieren al klaar?

Het klinkt wellicht gek, maar is het geen goed idee dat Sylvana S. eens de moeite neemt om haar bruine vingers uit haar kont te halen, want dan is er namelijk een kans dat haar hersens, mocht ze die überhaupt bezitten, wat meer lucht krijgen. Je kan het allicht proberen en sla dan eens een geschiedenisboek open. Dan kun je lezen dat de Arabieren de slavernij hebben uitgevonden en niet de Blanken! Maar ja, dat past allemaal niet in het denkraam van deze Raciste.

Overigens mag dit sujet mij gerust uitmaken voor ‘witte’ en/of ‘blanke’. Ik ben namelijk trots op mijn huidskleur en dat is mijn goed recht. Van mensen met ‘goed fatsoen’, de politiek verrekten, zou ik me juist dood moeten schamen. Gewoon om wie ik ben, om mijn huidskleur. En dat doe ik lekker niet. En die hele slavernij? Me reet! En misschien ga ik die hele slavernij ook wel ontkennen, mettertijd. Net zoals Pechtold, Sylvana S. en de Grijze Wolven van ‘DENK’ de Armeense Genocide ontkennen. Dat staat toch hip man.

Ik heb overigens gelezen dat meer dan vijftig procent van de Afrikaanse ‘slaven’ uit het VOC-tijdperk eigenlijk ter dood veroordeelde criminelen waren. Die zijn nog goed weggekomen, want men mocht blijven leven, men kreeg eten en onderdak en hen werd een baan aangeboden. De raciste Sylvana S. maakt zich anno 2016 nog steeds zwart hard voor deze lieden en noemt het ‘slavernij’.

Ik wilde nog een leuke foto bijvoegen van dit huisnegerinnetje van DENK, maar de foto’s die kon vinden waren allen te donker.

Gegroet en pas goed op uzelf.
Boilingpoints.

6 gedachtes over “Over de Raciste Sylvana S.

  1. Het Kruidvat?

    Afgelopen zondag, 26-6-2016, kreeg ik de opdracht van een kennis om 8 doosjes medicijnen, die koorts en pijn verlagend zijn, te halen bij het Kruidvat voor 1,25 euro per stuk. Dus bij elkaar 10 euro. De medicijn heet Naproxennatrium en bevat 10 pillen per doosje. Want die kennis had dat nodig voor iemand en ze wilde gelijk een voorraadje. De helft goedkoper dan in de apotheek en het heeft dezelfde werking!

    Dus ik ga naar het Kruidvat in schilderskleren, want ik was bezig met een schilderij te schilderen, en zoek en pak die acht doosjes Naproxennatrium en leg ze op de toonbank. Het jonge meisje achter de kassa haalt er een ander jong meisje bij en samen besluiten ze dat ik in verband met mijn eigen en ook hun veiligheid maar hooguit drie doosjes kan kopen. Dus ik koop die drie doosjes en ga naar huis en geef ze aan mijn kennis. Toen zei die kennis dat ik gediscrimineerd wordt vanwege mijn manke been, mijn schilderskleren en mijn voorkomen als ex-psychiatrische patiënt. Dat ik daar eigenlijk over zou moeten klagen zoals de politieke partij Denk en Sylvana Simons. Want moslims, met name Turken en Marokkanen, klagen ook altijd dat ze gediscrimineerd worden (door ‘ongelovigen’).

    Beste mensen (media)… lopen jullie eens een willekeurige Kruidvat binnen en koop daar meer dan drie doosjes Naproxennatrium. Als daar niks van gezegd wordt en je krijgt de doosjes voor 1,25 euro per stuk dan word ik duidelijk gediscrimineerd. En zit ik in hetzelfde hoekje als Sylvana Simons van Denk. Maar ik ben nièt tegen Zwarte Piet en ben vóór de PVV!!!

    Hans van Tamelen alias Jack Terrible

    Liked by 3 people

  2. Ik liep vanochtend toevallig langs de Gemeentelijke Sociale Dienst en daar zag het in de wachtruimte zwart van de mensen die daar ongeduldig op hun beurt zaten te wachten.

    Deze opmerking zou bij Sylvana ongetwijfeld niet goed vallen; zijn het dan uitsluitend zwarte en licht getinte individuen die een beroep doen op onze verzorgingsstaat?

    Een schoolvoorbeeld dus van discriminatie van de gekleurde medemens en dat is volledig uit den boze want onze huidige welvaart (en dagelijkse terreur) hebben wij te danken aan de gastarbeiders en de komst van voormalige rijksgenoten en asielzoekers, de z.g. kennismigranten.

    Dat Simons gemene zaak maakt met DENK geeft ons overigens ook te denken want deze Nederturken zijn fanatieke aanhangers van Erdogan die Europa wil islamiseren via vluchtelingenstromen en visumvrij reizen voor de Turken en de Koerden die ze liever kwijt zijn dan rijk.
    Na gedane diensten als stemmentrekker krijgt ze ongetwijfeld een schop onder het al of niet fraaie achterwerk en kan ze daarna genieten van een riante wachtgeldregeling.

    Het wordt tussen haakjes hoog tijd dat Oom Geert wat orde op zaken gaat stellen, want er bereiken ons onrustbarende berichten uit Duitsland dat enige gefrustreerde moslims nu dagelijks onheil aanrichten via het gebruik van vuurwapens en explosieven.

    Wij geven u dan ernstig in overweging bij de eerstkomende verkiezingen toch maar op de PVV te gaan stemmen om zodoende in ieder geval een stem van protest te laten horen.

    Het alternatief is een burgeroorlog om onze vrouwen en kinderen te beschermen tegen de religieuze baardmannen. Op steun van de politie hoeven we niet te rekenen, die hebben andere prioriteiten…

    Like

  3. Slavernij is van alle culturen en alle tijden. Alle volkeren, alle ‘kleuren’ mensen en alle godsdiensten hebben zich er wel eens schuldig aan gemaakt. Waarom dan die eenzijdige fixatie op de ‘blanke’ slavernij? Ik denk : omdat die succesvol, winstgevend en bedrijfsmatig georganiseerd was. Daarom is er ook een uitgebreide administratie van bijgehouden, waardoor we nu veel over deze slavernij weten. In tegenstelling tot bijvoorbeeld de Barbarijse zeerovers die roofden, plunderden en slaven buit maakten waar en wanneer het hen uitkwam. Er zat weinig plan achter, behalve dan natuurlijk het idee dat blanke christenslaven minderwaardig waren en…. geld opbrachten. Weinig verschil met de transatlantische slavenhandel dus.

    Ik vraag me vaak af of mensen als Sylvana Simons dit niet weten, niet willen weten of het gewoon niet belangrijk vinden. Hetzelfde geldt voor de hedendaagse slavernij. In de Golfstaten werken gastarbeiders onder omstandigheden die weinig verschillen van de slavernij. Paspoorten worden ingenomen, werkdagen van 12 uur in de brandende zon, au pairs die misbruikt en vernederd worden……. Iemand die werkelijk een probleem heeft met de slavernij, heeft in het heden nog een hoop om zich over op te winden. Je hoeft niet altijd in het verleden te graven.

    Oh ja, de ‘blanke’ (pardon : ‘witte’) slavernij is afgeschaft op initiatief van de blanken zelf. De Arabische landen schaften de slavernij pas in de tweede helft van de 20e eeuw af. Onder druk van het Westen.

    Like

  4. @Arie
    Ze zijn selectief doof. Tip, zoek eens naar Ierse slavernij en u snapt hoe de Ieren in de VS kwamen. Blank enzo, maar wel slaaf.
    Het afschaffen van de slavernij. mhhh, dat was ook niet iets van laten we eens iets doen aan de ondergeschikte positie. Het geïndustrialiseerde noorden had werkkrachten nodig, Een slaaf was een investering, maar arbeiders kunnen gevoeglijk doodvallen en dat was= al eeuwen zo. (nee niet alle meesters waren goede meesters, maar in de regel scheten ze niet in de eigen zak, lees, men zorgde er wel voor dat de waar in goede staat bleef.)
    En dan komen we weer bij het plaatje van mijn voorouders waar de arbeider fijn dood kon vallen. Men stierf jong, maar who cares, next.
    Zo ook op die slavenschepen, het waren als het even kon niet de slaven die overboord gingen, maar de matrozen enzovoort, volgende haven nieuwe lichting.

    Het zure is dat men nu tracht de nazaten van dezen de bel aan te binden en uit te maken voor ‘racist’.

    Like

  5. Ik begrijp niet dat iemand die zo nodig racisme wil bestrijden niet trots is op haar afro haar, maar dat liever blond verft.
    Misschien heeft ze dan ook geen moeite met Zwarte Piet met blonde pruik.

    Like

Geef een reactie

