Tweede Kamerverkiezingen 2017.

Vaderlanders, vandaag is het zover ! We mogen weer stemmen op degenen die het mooiste verhaal hebben, op degenen die het hardste kunnen liegen, op degenen die nóg meer islam willen importeren, op degenen die nóg meer EU willen en op degenen die Vaderlandsliefde en Eigen Cultuur  hoog in het vaandel hebben staan. Die laatste groep zet zich af tegen de elite, heb ik me laten vertellen. ‘Geen frisse jongens, die populisten’, zei mijn buurman laatst tegen mij. Ik weet toevallig dat hij elke avond naar DWDD kijkt, maar dat programma staat bekend om haar neutraliteit, dus dat zit wel snor.

Ik sprak vandaag een moslim, hij noemde zichzelf steeds moslim, en die dacht dus echt dat alle Nederlanders op ‘Wielders’ gaan stemmen… Ik kon nog net een ‘was het maar waar’ inslikken. ‘Maar wat wil die Wilders nu eigenlijk?’, vroeg ik hem. ‘Hij wil alle korans uit onze huizen komen halen!’, was zijn antwoord. ‘Hoeveel huizen hebben jullie wel niet?, zei ik lachend, maar die grap kwam helaas niet aan. Het is ook zelden lachen met deze bevolkingsgroep. Eerder huilen.

Omdat wij van mening zijn dat de politieke islam steeds meer voet aan de grond krijgt en omdat wij van mening zijn dat onze ouderen maar eens aandacht moeten krijgen, in plaats van criminele gelukszoekers, stemmen wij op de PVV.

6 gedachtes over “Tweede Kamerverkiezingen 2017.

    • Grappig dat je dat zegt jaren geleden kom ik in het stembureau en toen ging nog het fabeltje de ronde dat stemmen anoniem was ………….welterusten.
      Ik kom uit het stemhok en kreeg op een soortemet van gepikeerde manier van een waarscheinlijk linkse dame te horen oh dat is er weer zo eentje .
      Tjah kale kop kisten heb je al snel een stigma he 🙂 maargoed de dame in kwestie kreeg repliek .
      Nee dat ziet u fout dat is er niet weer zo eentje het zijn er vier de hele famillie stemt LPF prettige dag nog .

      Liked by 1 persoon

  1. Gordijntjes in de stemhokjes zijn weg en je hebt nu een stembiljet ter grootte van een Telegraaf met zaterdaghbijlage. Aan alle kanten opgevouwen en in een kliko gepropt. Dioe moeten straks allemaal worden opgegevouwen waardoor je dan dat rode puntje in de hooiberg kunt zien. En dan is het per ongeluk ernaast kijken op een welgevallige partijkolom als menselijke fout dus ingebakken. Dat hele stemmentellen duurt per 1000 stemformulieren met 5 eerlijke mensen minstens 1 uur. Dat gaan ze doen met de hooivork, de natte vinger en de voorkeursstapel. Dus jullie weten de uitslag.

    Like

  2. Menig stembureau wordt vandaag de dag bemand door o.a. vrouwen met een hoofddoek.

    Op zich niets mis mee, want tenslotte leven we in een diverse samenleving waar alleen nog de Hottentotten en de Pygmeeën ontbreken, dus daar zwijgen we verder maar over.

    Maar ik trek wel een grens: mocht de dag onverhoopt aanbreken dat achter die tafel een paar figuren zitten, volkomen gehuld in een boerka, dan is bij mij de maat definitief vol.
    Dan gaan mijn vrouw en ik emigreren naar Groenland.

    Maar laten we eerlijk zijn, tegen die tijd is dit tolerante landje allang overgenomen door de Moslimbroederschap, met als boegbeeld de ‘bruggenbouwers’ van DENK.
    Er gaan ondertussen (bevestigde) geruchten dat deze Nederturken onder enige invloed zouden staan van een zekere Erdogan, een dictator die ons land beschuldigd van racisme, volkerenmoord, schending van de Mensenrechten en andere Nazipraktijken.

    Hij klaagt ons kleine landje aan bij alle mogelijke en onmogelijke internationale organisaties: de VN, het Europees Hof van Justitie, de Raad van Europa en dan ben ik er nog een fiks aantal vergeten.
    Nederland aanklagen! Een land wat niet minder dan 400.000 Turken liefderijk heeft opgevangen, gehuisvest, verzorgd van de wieg tot het graf (in Turkije) en ze tot in Anatolië hun AOW iedere maand keurig op tijd op hun bankrekeningen stort.

    Sommigen van hun schijnen daar heel erg oud te worden, volgens een buurman van mij, zelf een Turk, wordt men daar gemiddeld 120 jaar. De administratie aldaar is verder niet van deze eeuw, dus vult u de rest zelf maar in.

    Vandaag is het eindelijk zover, wie wordt de grootste partij: de VVD of de PVV?

    Ik ben niet erg goed in voorspellingen, maar ok, een geintje:

    PVV: 32 ZETELS.
    VVD: 31 ZETELS.
    DENK: 5 ZETELS.
    Artikel 1: 0,0 ZETELS.

    Like

  3. Ik twijfelde toch nog even aan wie ik mijn stem moest geven. De volgende gebeurtenissen gaven de doorslag: toen ik in mijn dorpje rondliep stuitte ik op een viertal Turkse vrouwen, kennelijk moeders en dochters. De wat oudere exemplaren gingen gehuld in hun traditionele regenjas, de kleurige hoofddoek decent om de bakkebaarden geknoopt. Het leek wel alsof er een (Turkse) muur om hen heen stond. Ze leken niets te zien of te horen, er kwam natuurlijk geen woord Nederlands uit. Ze schuifelden traag voort met de welbewust traagheid van mensen die de hele dag niets te doen hebben en daarom zoveel mogelijk tijd moeten doodslaan. Ik neem aan dat het eten op tafel moet staan als de eigenaar terug komt, maar dat is dat ook het enige.

    Toen ik naar het stembureau ging kwam me juist een Turks echtpaar tegemoet. Vooral die Turkse vrouwen kunnen soms een gezicht trekken alsof ze permanent verontwaardigd zijn dat die racistische kaaskoppen niet overal waar ze lopen een rode loper voor hun voeten uitrollen. Toen ik heb stembureau binnenliep kwamen er juist een Turks gezinnetje naar buiten. De kleine op de arm werd uiteraard in het Turks toegesproken. Het is duidelijk: doorgaans interesseert heel Nederland ze geen moer, maar nu heeft de dictator uit Ankara bevolen om op de Turkenpartij te gaan stemmen. Ik werd er moedeloos van. In dacht dat in mijn kleine gemoedelijke dorpje zo weinig allochtonen woonden. Nog nooit heb ik er zoveel op één dag gezien. Ik kon maar één ding doen : toch maar weer op de Grote Blonde Boze Man gestemd.

    Like

Geef een reactie

