Amsterdamse politie: die broeidoek past ons allemaal.

Kijk, landgenoten, ik vind Amsterdam gewoon een leuke stad. Een paar keer per jaar reis ik met vrouw en kind’ren richting hoofdstad en eten we een patatje op de Dam, voeren we de duiven en vanuit mijn ooghoeken spot ik hier en daar een illegale prostituee. Tot zover allemaal heel gezellig, maar we moeten niet dieper ingaan op de materie. Amsterdam is namelijk een links-islamitisch bolwerk en heeft derhalve niets met Nederland te maken. Kijk bijvoorbeeld eens naar de Amsterdamse politie:

De Amsterdamse politieleiding overweegt om een hoofddoekje toe te staan voor agenten. Op die manier hoopt de leiding meer allochtone agenten in het korps te krijgen.

En dat alles in het kader van de onvermijdelijke ‘diversiteit’, waarde lezers. ‘Diversiteit’ is zeg maar een mooi woord om de Blanke Autochtoon buiten spel te zetten. Het is bij wijze van spreken een soort glijmiddel, zodat het bij de gemiddelde DWDD-kijker wat soepeler naar binnen glijdt. Mijns inziens maakt de Mokumse politie zich gewoon schuldig aan racisme jegens de Blanke Autochtoon, maar wat verwacht je anders van een organisatie die in de Tweede Wereldoorlog ook al gigantisch fout zat. Ook toen heulde men met een bezetter.

Selecteren op huidskleur is inmiddels gebruikelijk, maar selecteren op klederdracht is geheel nieuw voor mij. Toch zie ik mogelijkheden. Voorwaarde is wel dat de aangestelde politie-moslima een aangelijnde politiehond mee op pad neemt. Gaat mooie beelden opleveren, gegarandeerd.

Stelt u zich eens voor dat u staande gehouden wordt door een politieagente met broeidoek… Moeten we dat écht serieus nemen? Moeten we überhaupt de politie nog serieus nemen? Kom op, zeg. Trouwens, ik vind een broeidoek een regelrechte belediging. De broeidoek-draagster moet blijkbaar haar schoonheid *kucht hard* verbergen, zodat ik mijn oerdriften in toom kan houden. Ofwel, ik ben kennelijk een seksueel ongeleid projectiel die 24/7 zijn eigen zwans achterna rent, op zoek naar Arabische vrouwen en dat pik ik niet. Eigenlijk zou ik hier melding van moeten maken, maar waar meld je zoiets?

Postscriptum: het overwegen om een broeidoek toe te staan, is ingefluisterd door een zekere Fatima Elatik. Zij adviseert de politie te Amsterdam en vangt daar 12.000 euro per maand voor! Malle islamitische WC-eend.

Bukt u even?

4 gedachtes over “Amsterdamse politie: die broeidoek past ons allemaal.

  1. De islamisering gaat stapje voor stapje verder. Zelfs de USA is geen baas meer in eigen land. De Turkse bewakers nemen daar het recht al in eigen handen onder toezien oog van Erdogan. Durft Trump hier wat over te zeggen en maatregelen te nemen? Ik vrees van niet, alleen in Nederland durfden ze iets te doen. Er staat ons wat te wachten 😦

    Like

Geef een reactie

