‘Eerste sneeuw gevallen.’

Ja, waarde lezers, de eerste sneeuw is gevallen! Ik moet dan altijd denken aan het bericht dat het eerste kievitsei is geraapt. Het lijkt wel of steden en/of provincies snakken naar deze winterse primeur. Donderdagavond heeft de provincie Limburg de ‘Eerste-Sneeuw-Bokaal’ in de wacht gesleept.
Ook Groningen bleef niet achter, want ook daar is alles wit. Lekker belangrijk allemaal. Vroeger keek men eens met een schuin oog naar buiten, men zag dat het sneeuwde en ging over tot de orde van de dag. Anno 2010 zijn deze winterse perikelen voorpaginanieuws.
Nu is het allemaal nog leuk en aardig, maar wees alvast bevreesd voor wat nog komen gaat. Begin volgende week wordt er in het hele land sneeuw verwacht. Even een eenvoudig optelsommetje: Nederland+sneeuw+NS=Major Problems! ‘Nee hoor’, zegt NS. ‘We zijn klaar voor de winter‘. Nu de treinen en wissels nog. We bekijken dit zeer klantonvriendelijke bedrijf dan ook met argusogen.
Al met al non-nieuws, als u het mij vraagt, maar het levert wél fraaie natuurfoto’s op. Een mooi Hollandsch landschap, bedekt met een laagje sneeuw. Jammer dat die naakte dame zo provocerend – doorklik voor groot! – in beeld staat.

Wat intussen ook non-nieuws is, is de ronduit beschamende Razzia op PVV-Kamerleden. Negen (!) jaar geleden heeft een zekere Hero Brinkman geprobeerd een alcoholcontrole te omzeilen. Iets wat zo een beetje elke automobilist zou doen, als hij of zij de kans zou krijgen. Dit alles is weer eens afgestoft door het ‘onafhankelijke’ programma NieuwZuur.
Ondergetekende – vrede zij met hem – heeft in de jaren ’90 weleens geprobeerd een zogenaamde ‘rollenbank’ te omzeilen. Ik zag wat blauwpetten en ik er als een haas van door. Maar tevergeefs. De motormuis haalde mij met gemak in en ik moest meekomen. Gelukkig kwam ik weg zonder bekeuring. Maar het meest erge moet dan nog komen; tijdens mijn laatste sollicitatie in 2007 heb ik dit hele voorval glashard verzwegen!! Mijn huidige werkgever weet dus niets van dit ernstige misdrijf!!

Maar even serieus. Snappen de Bruinhemden van de Linxe Kerk dan echt niet dat ze zichzelf telkens weer te kakken zetten met allerlei vage insinuatie’s, verdachtmakingen en vuilspuiterij aan het adres van PVV-Kamerleden? Het ligt er nu wel erg dik bovenop. Het is een smerige, gecoördineerde lastercampagne tegen de enige partij die écht nog wat met Nederland heeft.
We hebben jullie allang door en jullie moesten zich doodschamen. Onderneem eens aktie om dit land veiliger te maken. Maar dat kan jullie blijkbaar geen reet schelen. Schaamt u diep Halsema, Pechtold, Çohen en andere allahschreeuwers.

NOOIT MEER LINKS.

Update: Nu op Artikel7: VERZOEK OM HULP.

15 gedachten over “‘Eerste sneeuw gevallen.’

  1. Die erwtjes, maar dan hier niet op een plankje, werden vroeger door mijn peuterdochter ‘teunen’ genoemd.
    Heren, dream on.

    Like

  2. Teringjantje. Ik krijg het helemaal warm van zoveel sneeuw.
    Maar zonder dollen, de hetze tegen de PVV dient maar één doel: Ze willen het nog moeilijker maken voor de PVV om aan goede mensen te komen. Je zou je haast gaan bedenken om je op te geven als kandidaat, omdat je doopceel gelicht wordt tot in de schoolbankjes. Ziek. Heel ziek van de media en de smerige linxmensch. Aan de andere kant moet Geert natuurlijk veel strenger zijn tegen al die knoeiers en zakkenvullers, die op het succes van de PVV willen meeliften naar de Eeuwige Wachtgelden. Trap gerust de leugenaars er uit, want wanneer kan je een leugenaar nu wel of niet vertrouwen. Voor de rest zit er ook een zonkant aan: veel mensen zijn de hetze beu. Weinigen keren Geert de rug toe. Daarbij is het gebruik van vertrouwelijke stukken van instellingen heel erg fout. De volgende stap is dat de linkschmensch dagelijks zelf dingen gaat verzinnen, die iemand van de PVV gedaan zouden hebben. Het einde is zoek met deze proleten. Stem dus altijd PVV, al was het maar uit solidariteit!

    Like

  3. @leefbarbaar, er is een risico aan, maar misschien is het ook een scheiding tussen mensen die echt iets om het besturen van het land geven en beroepsambtenaren voor wie het pluche en de macht belangrijker is…. zodra ze zelf geen risico lopen.

    Bedenk wel, dat als de PVV blijft winnen, dat er ook voor de mensen die meedoen veel te winnen valt. Nu zijn PVVers nog outcast, maar wacht maar eens tot de nieuwe politieke wind blijft toenemen. Over drie en een halve maand zijn er weer verkiezingen. Als alles goed gaat, zijn de verhoudingen in Nederland flink gewijzigd en blijft als laatste bolwerk de gemeenten.

    Hoog risico, hoge winst. Ik zou graag me opgeven voor de PVV, maar ik vrees dat mijn conduitestaat de PVV geen goed zou doen. Het leven heeft me niet altijd in de meest gunstige situaties gezet.

    Like

    • at D.C. Neree
      u heeft vroeger wat uitgevroten? Wie niet? Mijn strafblad is echter zo blank als sneeuw, maar dat kan morgen anders zijn, want ik heb het helemaal gehad met de pigmentaal gehandicapte pvda-stemmert. Ik pik niks meer. Vandaag ben ik de hardwerkende huisvader, morgen pleger van een geweldsmisdrijf? Zou zo maar kunnen als er weer iemand ongevraagd in mijn huis rondwaart. Trouwens, het bezoek aan deze website zal ons aangewreven worden, niets mag van de linxmensch. Maar misschien blijken we straks allemaal in het verzet te hebben gezeten en interneren we de linxen en is de waanzin opgehouden.
      Intussen heeft de bekende rasciste Halsema haar kinderen van een zwarte school gehaald. Het jihad-onderwijs beviel haar niet zo. Wel linx zijn, maar verstandig rechts doen. En toch mede schuld hebben aan die miljoen kinderen van haatouders die hier niet thuis horen? Juffrouw Kaakklem is dan toch een zorgzame moeder, of wellicht komen haar kinderen ook mishandeld en beroofd thuis, zoals de gemiddelde autochtone nazaten in prachtwijken? Ik ben bijna benieuwd hoe de oude media hier mee omgaan, maar het zal wel zeer stil blijven, nu Halsema ook al reclame maakt voor de PVV.

      Like

  4. Bij het vallen van de eerste sneeuw denken wij automatisch aan een wiite Kerst met als extra bonus de jaarlijkse reprimande van onze geliefde Vorstin Beatrix.
    Haar kerstboodschap moet ons weer door het nieuwe jaar loodsen met al zijn beproevingen;

    De Albanezen komen.
    De Zorgpremie gaat omhoog.
    De AIVD krijgt een eigen 5-mans fractie in het parlement.
    Volkert van der Graaf wordt vervroegd vrij gelaten wegens goed gedrag.
    De Paus spreekt een ban uit over de PVV.
    Cohen dreigt met een Linkse Revolutie.
    Het Femke is weer zwanger.
    Griekenland failliet.
    De Polen blijven.
    Bea treedt af.

    Like

  5. Die moddergooicampagne van de media zag je toch wel van een kilometer aankomen? De meerderheid van de media vormt één groot links machtsbolwerk; zolang dit niet wordt ontmanteld, zul je op politiek gebied niets kunnen bereiken. In feite kun je beter een tv-zender oprichten dan een politieke partij; in een land vol geïndoctrineerde schapen heb je daar veel meer invloed mee dan met welke partij dan ook. Ik hoor zo’n beetje iedereen uit mijn omgeving klakkeloos meeblaten met de media: “Oh oh oh wat een bende maakt die domme Geert er toch weer van! Bèèèhèèèh!” Jullie trappen er misschien niet in maar de meerderheid van de mensen denkt amper na over de beweegredenen van de media en gelooft dat alles wat ze op tv zien de absolute waarheid is…

    Like

  6. Ik heb nog geen sneeuw gezien, alleen wat rijp vanochtend op de auto’s. Volgens mij is zowel de dame als de sneeuwpop ontsproten aan BP’s verbeelding.
    Bewijs 1: de dame heeft geen shawl (sjaal?) om
    Bewijs 2: de sneeuwpop is te groot voor de plaatselijke bouwverordeningen en er is bovendien geen toestemming voor aangevraagd. Ergo: die sneeuwpop bestaat niet en kan ook niet bestaan.
    Er zijn trouwens ook niet-criminele sneeuwpoppen hoor. De meeste willen gewoon sneeuwpop zijn en keuren de hitte die vrijkomt bij een aanslag af. Hoewel je ze daar van de andere kant ook weer nooit over hoort.

    Like

  7. Ik moet het doen met overvloedige tropische regen!!! Nah ja, jullie de kou, ik een plu.
    Ow, da’s overigens wel lol Deckzijl, ik kan hun enkels zien als ze de gewaden optrekken om niet helemaal kledder te worden!! Zal wel haram zijn, grin…

    Like

Plaats een reactie