De testsamenleving is here to stay.


Landgenoten, ik probeerde de afgelopen weken even wat afstand te nemen van het nieuws betreffende Corona. Ik trok het even niet meer. Op de radio hoorde ik op een gegeven moment ‘Irene Cara – What a feeling.’ Een dansplaat uit 1983. Ik stond in de keuken en mijn ogen liepen vol. Ik kijk vrij nuchter tegen de wereld aan, maar bij het horen van Irene Cara werd ik lichtelijk emo. Want ik was weer helemaal terug in de jaren ’80. Wat een mooie tijd. Goeie muziek, mijn eerste vriendin en van politiek wist ik niets. Op mijn slaapkamer hingen posters van o.a. Kiss, The Police en Depeche Mode. En daar zat ik dan met m’n radio-cassetterecorder. Een beetje tof te doen. Het was vrijheid blijheid.

Maar moet u eens kijken waar we nu zijn aanbeland. Beleidsmakers proberen ons allerlei idioterie mentaal in te masseren zoals het testen op Corona van kerngezonde kinderen en studenten. Lees maar even wat Hugo de Jonge op Twitter neergooide.

’s Ochtends bij jezelf een test afnemen, kwartiertje wachten en bij een negatieve uitslag gewoon naar school. Dat lijkt steeds meer werkelijkheid te worden. We proberen het nu al uit, onder meer in ’s Hertogenbosch bij de HAShogeschool.

Tuurlijk, net zoals ’s morgens je tanden poetsen, gewoon even een test doen en je kan vervolgens veilig naar school. Dit is het nieuwe normaal. Maar niet mijn normaal. Ook niet mijn samenleving. Maar ik vrees dat we afstevenen op een blijvende tweedeling in de samenleving. Aan de ene kant de volgzame discipelen van de witte jassen-junta (RIVM) en aan de andere kant de zelfdenkers, de nuchtere Hollander, die probeert te leven zonder dat hij of zij elke 48 uur een staaf in zijn of haar neus geduwd krijgt. Welke kant kiest u?

Een alternatieve samenleving. Ik vind het niet eens zo’n gek idee. Horeca en festivals voor Ongevaccineerden is voor mij het Walhalla. Geen Wappies te bekennen en we vieren feest in vrijheid. De kerngezonde angsthazen zetten we op de trein naar het Hoge Noorden om daar de ferry te pakken naar een onbewoond Waddeneiland. Ver weg van de Geïnfecteerden, de Asocialen, die alleen maar aan zichzelf denken.

Maar  zover zal het niet komen. Alle neuzen moeten namelijk dezelfde kant op en dit alles onder bezielende leiding van Hugo de Verschrikkelijke en Sigrid Al Qaag, beiden voorstander van The Great Reset. Het is het Schuim van Den Haag die ons in een testsamenleving willen duwen om zodoende hun macht en controle te kunnen blijven uitoefenen.

Ik heb nog niks verteld over het plaatje bovenaan deze post. Mensen die dit faciliteren en er aan meewerken noemen ons Complotdenkers & Wappies. Deze mensen zijn al een tijdje hersendood, helaas. Niets meer aan te doen. Ze worden onder hun ogen in de maling genomen, maar men ziet het niet. Omdat de Corona-kolder te groot is en ik denk dan meteen aan Multatuli:

Vaak ziet men iets niet, omdat het te groot is.

Pas goed op uzelf, landgenoten.

Stem PVV.

7 gedachten over “De testsamenleving is here to stay.

  1. mooi geschreven alleen die PVV achteraan snap ik niet want die lopen vooraan bij corona en testen. ze hebben nog wel vrijheid in de naam staan, dat wel

    Like

    • U HEEFT ERG LANG BIJ EEN MOLEN GEWERKT ?? LEES IK ..

      VRIJWILLIG ?????? , HEEFT GEERT BEPLEIT, ??? BIJDEHAND

      DAN WEL, MAG U ZELLUF UITMAKEN SNAPPIE ? DROEFTOETER

      ZAL WEL NIET AAN UW DOMME REACTIE TE LEZEN

      Like

      • Afgezien van de hoofdletters domme bobzelfkarikatuur, is je reactie achterlijker dan een ezeldkont tijdens carnaval…

        Like

        • OOOH NEE SORRY HOOR, MAAR IK HAD DE VERKEERDE KLOOTZAK VOOR ME
          IK ZIE ER OOK ZOVEEL IN NEDERLAND
          IK BEN ER ACHTER, U BENT ALS KIND UIT EEN KLIMREK GEFLIKKERD IN DE SPEELTUIN OP EEN BETON TEGEL

          SORRY DAT IK DE VERKEERDEVOOR ME HAD …

          DUS GEERT STELT VOOR INJECTIES. VRIJWILLIG, !!!!!!!!!!!!!!!! EN GEEN IK HERHAAL GEEN VACCINATIE PASPOORT. DUS U BENT GEWOON EEN HERSENDODE . NOU HEBBEN WE ER EEN 16 MILJOEN DUS U ZULT NIET OPVALLEN MIJN BESTE Q 18.9 WHAHAHA

          Like

Plaats een reactie