Muzak op zondag: K’s Choice.

Waarde lezers,

Vandaag de fantastische band K’s Choice uit Antwerpen! ‘Not an addict‘ is een van de bekendste nummers van deze band:

U vindt deze muzak drie keer ruk? Plaats dan zelf u muziekfragment in de comments.
Voor degene die niet weten hoe dat moet; ga naar Youtube en kies uw favoriete nummer. Rechtsonder het fragment vindt u de knop insluiten. Klik daarop en er verschijnt een code. Kopieer de code d.m.v. de rechtermuisknop of Ctrl + C. Plak de code d.m.v. de rechtermuisknop of Ctrl + V in de comments. Klaar is Kees!

Alles is geoorloofd!

3 gedachten over “Muzak op zondag: K’s Choice.

  1. Sorry, was enige uitleg vergeten. Dit zou je wellicht niet verwachten van mij, dit soort muziek in een wereldjasje met negerts, indianen en ander vreemd volk. Maar ik heb absoluut niets tegen al deze mensen. Zolang wij behoorlijk ingebed zijn in onze eigen identiteit, is het evident dat wij over de grenzen heen naar naar de rest van de wereld kijken en daar goed mee omgaan. (het is echter niet nodig dat de rest van de wereld bij ons komt wonen, om van onze sociale en materiële voordelen te genieten en tegelijk ons nog komt inpeperen dat wij ons best aanpassen aan hun leuke gewoontes vol discriminatie, wreedheden en achterlijke godsdienst). Geniet van het zonnetje en bedankt voor K’s Choice, ik wist niet dat zij Antwerpse was. Ik ken natuurlijk alle vrouwen in mijn stad niet.

    Like

  2. At Ray,

    Ik heb ook niets tegen deze mensen. Als ze maar wel in eigen land blijven.. 😉
    Zwarten, als ik dat woord even mag gebruiken, maakten wat mij betreft in de jaren ’70 & ’80 de beste muziek. Ik denk dan aan Funkadelic, James Brown, Steel Pulse, Bob marley, the Trammps, noem maar op!

    Ik heb hier een platenkast vol!

    Like

Plaats een reactie