Waarde lezers,

Allemaal een goeie Pasen achter de rug? Ikzelf heb zo’n 18 eieren gegeten, de afgelopen dagen… En u moet weten; mijn eega is momenteel super vruchtbaar, dus trek uw conclusies!
Enfin, ik zal onze slaapkamergeheimen voor me houden. U zit daar vast niet op te wachten.

Dan maar even wat tekst en uitleg geven omtrent bovenstaande foto. Het is de GroenSlinkser Ineke van Gent. (met bril) U dacht zeker dat u naar een advertentie van retteketet-ik-wil-een-waterbed zat te kijken. Nee, nee, het is Ineke die tobt met haar omvangrijke lichaam dan wel overgewicht.

Ik zou het ongepast vinden als u goedkope grappen gaat maken over deze barbamama, dus ik reken op uw medewerking.
Wat ook niet helemaal in orde is, is haar bovenkamer. Nu zult u zeggen; logisch, ze zit in de Kamer voor Groenlinks, wat verwacht je dan? Nee, ook Ineke deed in de uitzending van Giel Beelen een “Leerdammertje”.
Of dat ex-president Richard Nixon een goede spindoctor zou zijn voor Obama…

Van Gent stelde dat de sluwe en interessante bewegingen van Nixon de huidige Amerikaanse president zouden kunnen helpen bij de komende verkiezingen weer de zege in de wacht te slepen. Met Nixon op de achtergrond zit Obama goed.

Iedereen weet dat Nixon al jaren dood is. Ik moet eerlijk zeggen, ik moest wel even opzoeken hoelang hij al dood is. Sinds 1994 is Nixon aan het hemelen, las ik, maar van Gent vindt Nixon een goeie spindoctor voor Obama. Haha!

Ook dit sujet raaskalt maar wat!